-->

ინტელის ჯგუფების დავალებები




ჩამოტვირთეთ  სახელმძღვანელო

წაიკითხეთ
მოდული 1 
აქტივობა 1 და 2

მოდული 2
აქტივობა 1

შექმენით პორტფოლიო
შეინახეთ გეგმის შაბლონი პორტფოლიოს საქაღალდეში სასწავლო პროექტის გეგმა


მოიფიქრეთ პროექტის თემა (ტემის შესარცევად გამოიყენეთ 21-ე საუკუნის უნარჩვევევბი, ესგ, ბლუმის ტაქსონომია

შაბლონში მითითეთ თემის  დასახელება, ხანგრძლივობა, კლასი, დრო
შევასეთ სტანდარტების და ამოცანების ველები. (დააკოპირეთ ესგ-დან . შედეგებს შეუცვალეთ დრო). მიოზნების დასააწერად გამოიყენეთ ფაილი 21 საუკუნის ლექსიკა (სიტყვები)


სახელმძღვანელოს განყოფილებაში რესურსები ნახეთ პროექტის ნიმუშები (გეგმაა და zip ფაილები)

დათოს ბლოგზე ნახეთ მე-9 დღის დავალებები

მოდული 2 აქტ2
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები

ნახეთ:

  •  პრეზენტაცია მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები

  • მიმართულების მიმცემი კითხვების ნიმუშები

  • ფართო მნიშვნელობის გამომხატველი სიტყვები



წაიკითხეთ მეორე მოდულის მე-3 და მე-4 აქტივობა, მე3 მოდულის მე-2 აქტივობა საავტორო უფლებების შესახებ









0 კომენტარი :

გააკეთეთ კომენტარი

იყიდეთ ბითკოინი საკრედიტო ბარათით