თუ ნამდვილი ინოვაცია გინდათ შეიტანოთ თქვენს სკოლაში, თუ ნამდვილი სიკეთე გინდათ გაუკეთოთ თქვენს მოსწავლებს, გააცანით ეს პოსტი... დანარჩენს ჩვენ გავაკეთებთ,
თუ გაინტერესებს:
✅როგორ შეიტანოთ თქვენს კლასში კვანტური გამოთვლები❓
ასევე შენ შეგიძლია წარადგინო ნებისმიერი შინაარსის პრეზენტაცია, რომელიც კვანტურ კომპიუტერს ეხება. პრიორიტეტი მიენიჭება ჩვენი პროგრამების პარტნიორ სკოლებს და პედაგოგებს
14 აპრილს მსოფლიო აღნიშნავს კვანტის დღეს. საქართველოც რატომ არ უნდა შეუერთდეს? მით უმეტეს წელს უკვე მესამე თაობა დაამთავრებს შესავალი კვანტური კომპიუტერის პროგრამირებაში კურსს, რომელიც ორგანიზებულია ინოვაციური განათლების ასოციაციის, IBM და MIT მიერ. ჩვენი მონაცემებით, ჩვენი ძალისხმევით წელს 100მდე მოსწავლეს წარმატებით ექნება გავლილი ეს კურსი. მალე ახალ მიღებასაც გამოვაცხადებთ 2024-25 წლისთვის.
ხოდა წელს Twiton.ge ორგანიზებით, მოსწავლეებმა სურვილი გამოთქვეს მსოფლიო კვანტური დღის აღმნიშვნელ რუკაზე საქართველოც მოინიშნოს როგორც მხარდამჭერი ქვეყანა. რატომაც არა? ხოდა ასეთი რამ მოიფიქრეს: 12-14 აპრილს ჩატარდეს კვანტის კვირეული და ეს ღონისძიება ყოველწლიური გახდეს. ამ დღესტან დაკავშირებით რამდენიმე ღონისძიება არის ჩანიშნული:
25 თებერვალს MIT კვანტური კომპიუტერის ლაბორატორიას დავათვალიერებთ ონლაინ რეჟიმში
რადგან ექსკურსიაა, ნებისმიერი ასაკის მოსწავლეს შეუძლია მიიღოს მონაწილეობა, პრეზენტატორიც შეიძლება ნებისმიერი გახდეს, რადგან ჩვენთან ერთად ნებისმიერი შეუძლებელი არაფერია
08.04.2024
მოლოდინები (თამაში). (10 წთ)
შესავალი კვანტურ სამყაროში (10 წთ)
როგორ მუშაობს კვანტური კომპიუტერი (5 წთ)
კითხვა-პასუხი
10.04.2024
შროდინგერის კატა (2 წთ)
კვანტური მომავალი (10 წთ)
კვანტური მითები (5 წთ)
კითხვა-პასუხი
12.04.2024
როგორ შემოვიანოთ კვანტური გამოთვლები საქართველოს სკოლებში
კითხვა-პასუხი
14.04.2024
ექსკურსია IBM კვანტურ ლაბში (40 წთ)
ქვიზი
შეჯამება
კითხვა-პასუხი
ამ ღონისძიებებიდან გაიგებთ:
რა არის კვანტური კომპიუტერი
როგორ მუშობს კვანტური კომპიუტერი
როგორ გავიაროთ კვანტური კომპიუტერის შესავალი კურსი
როგორი იქნება კვანტური კომპიუტერი მომავალში
როგორ დავნერგოთ კვანტური კომპიუტერის პროგრამირების კურსი საქართველოს სკოლებში
თანაც ერთდროულად რამდენიმე კურსზე. მასწავლებლებს ნებისმიერი მოდული შეგიძლიათ გამოიყენოთ საგაკვეთილო პროცესში როგორც სახელმძღვანელო. მეტიც: თქვენ ელექტრონულ სისტემაში შეგიძლიათ შექმნათ კლასი, მოიწვითო მოსწავლეები, თითო კვირაში შესთავაზოთ თითო მოდული, კონსპექტი, ლექციაში ნაჩვენები მაგალითების კოდები, გამოიყენთ ამ მოდულის შესაბამისი დავალება, ქვიზები, შეფასების სისტემა. ახლა კი კურსების სათაურებს გაეცანით
✅ ვებ გვერდის შექმნა HTML
✅ კომპიუტერული ტექნოლოგიები (+ ჰარვარდის სერტიფიკატი)
პედაგოგებს თითოეული ამ მოდულში, მე დათო მალანია ჩაგიტარებთ ვორკშოპებს, სადაც დეტალურად აგიხსნით, რატომ და როგორ უნდა შესთავაზოთ თითოეული მოსწავლეებს. გაგაცნობთ სასწავლო აქტივობებს, დავალებების შესაფასებლად გამოყენებულია ჰარვარდის უნივერსიტეტის ხელოვნური ინტელექტი, რომელიც იძლევა განმავითარებელ და განმსაზღვრელ შეფასებას. კურსის ბოლოს გაიცემა ჰარვარდის სერტიფიკატი
კურსზე გამოყენებული ყველა რესურსი ლიცენზირებულია
ახლა ტრენინგ მოდულებს გაგაცნობთ ცალ-ცალკე
:: კომპიუტერული ტექნოლოგიები (+ ჰარვარდის სერტიფიკატი)
ეს კურსი შექმნილია იმ მოსწავლეებისთვის, რომლებიც ყოველდღიურად მუშაობენ ტექნოლოგიასთან, მაგრამ არ ესმით, თუ როგორ მუშაობს ეს ყველაფერი „კაპოტის“ ქვეშ ან როგორ უნდა გადაჭრას პრობლემები, როდესაც რაღაც არასწორედ ხდება, ეს კურსი ავსებს ხარვეზებს, რაც საშუალებას აძლევს სტუდენტებს გამოიყენონ და მოაგვარონ პრობლემები უფრო ეფექტურად. ამ კურსზე გამოყენებული მეთოდოლოგია და ტექნოლოგია მართლაც გაგაოცებთ. ყველაზე მეტ რეკომენდაციას ვუწევ ამ კურსს..
რა საკითხებს ეხება კურსი?
ტექნიკას,
ინტერნეტს,
მულტიმედიას,
კიბერუსაფრთხოებას,
პროგრამირებას და
ვებ დეველოპმენტს
კურსი შევქმენით იმისთვის რომ, მონაწილეებმა შეძლონ:
მოწყობილობების ამოცნობა და დანიშნულების გააზრება
ინტერნეტის მუშაობის დიზაინის ცოდნა
ფაილების ფორმატის შერჩევა და იდენტიფიცირება
პროგრამირების ენების დანიშნულება და გამოყენების სფეროების შერჩევა
მარტივი ვებ გვერდის შედგენა და სერფინგი
კურსი ადაპტირებულია ქართულ ენაზე შეხვედრების რაოდენობა: 9
შეხვედრების ხანგრძლივობა 90 წუთი
დავალებების რაოდენობა 9
მონაწილეთა ასაკი: II-XII კლასის მოსწავლეები
სერტიფიკატის გაცემის პირობა: ფინალური პროექტი
კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა ჰარვარდის სერტიფიკატი
პროგრამირების შესავალი Scratch-ის გამოყენებით კურსზე დამწყებ პროგრამისტებს შეუძლიათ დაწერონ კოდი ტექსტის აკრეფის ნაცვლად გრაფიკული ბლოკების გადმოთრევით. სკრეჩი გამოყენებულია ჰარვარდის კოლეჯის კომპიუტერულ მეცნიერებაში შესავალი კურსის CS50 პირველ ლექციაზე. Scratch შეიქმნა MIT-ის მედია ლაბორატორიაში. ის დამწყებ პროგრამისტებს, რომლებსაც არ აქვთ პროგრამირების გამოცდილება, შექმნან საკუთარი ანიმაციები, თამაშები, ინტერაქტიული ნახატები და ამბები. კურსი სტუდენტებს აცნობს პროგრამირების საფუძვლებს, რომლებიც გვხვდება არა მხოლოდ თავად Scratch-ში, არამედ ტრადიციულ ტექსტზე დაფუძნებულ პროგრამირების ენებშიც (როგორიცაა Java და Python). საბოლოო ჯამში, ეს კურსი ამზადებს მოსწავლეებს პროგრამირების შემდგომ კურსებისთვის.
რა საკითხებს ეხება კურსი?
სპრაიტი,
ფუნქციები,
მოვლენები,
მდგომარეობა,
ციკლები
ცვლადები
აბსტრაქცია
პროექტი
კურსი შევქმენით იმისთვის რომ, მონაწილეებმა შეძლონ:
მარტივი ანიმაციების შექმნა
თამაშების შექმნა
ინტერაქტიური ნახატების დამზადება
ციფრული ამბის თხრობა
კურსი ადაპტირებულია ქართულ ენაზე
შეხვედრების რაოდენობა: 9
შეხვედრების ხანგრძლივობა 20 წუთი
დავალებების რაოდენობა 9
მონაწილეთა ასაკი: IV-XII კლასის მოსწავლეები
სერტიფიკატის გაცემის პირობა: ფინალური პროექტი
კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა ჰარვარდის სერტიფიკატი
ლექციის ნიმუში
კურსს მოყვება დავალებები, ლექციაზე გამოყენებული კოდები,კონსპექტი, უკუკავშირის საშუალება,ქვიზები,შეფასების სისტემა, სერტიფიკატი, ვორკშოპი მასწავლებლებისთვის. კურიკულუმი (მასწავლებლისთვის), სტანდარტი. მოსწავლეთა მიერ შექმნილ პლატფორმაზე შესაძლებელი კლასის შექმნა და ამ კურსების შეთავაზება კონკრეტული კლასისთვის...
2004 წლიდან მოსწავლეების ნამუშევრებს 🤖ხელოვნური ინტელექტი🤖 გაასწორებს
:: შესავალი პითონში (სტენფორდის უნივერსიტეტის კურსი)
ეს კურსი ორი ნაწილისგან შედგება. I ნაწილი ეხება პროგრამირების კურსის შესავალს სტენფორდის რობოტ კარლოს დაპროგრამებით, ხოლო მეორე ნაწილში შევეხებით პროგრამირების ენას პითონი. კურსის ბოლოს მონაწილეები შექმნიან თამაშს.
ამ მოდულში ყველა დავალება ხელს უწყობს ზოგადი უნარების განვითარებას, როგორიცაა
კრეატიულობა,
თანამშრომლობა,
კოალაბორაცია,
კრიტიკული აზროვნება,
გაინტერესებთ როგორ? ვორკშოპზე მოისმენთ დეტალურ ინფორმაციას. მანამდე კი აუცილებლად ნახეთ თუ როგორ აგებს კარლო დაზიანებულ ხიდს ირანში
აქ კი შეგიძლიათ ნახოთ კლასის ნიმუში (ბმული დაემატება)
შეხვედრების რაოდენობა: 14
შეხვედრების ხანგრძლივობა 90 წუთი
დავალებების რაოდენობა 14
მონაწილეთა ასაკი: VI-XII კლასის მოსწავლეები
სერტიფიკატის გაცემის პირობა: ფინალური პროექტი
კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა IEA სერტიფიკატი
:: პროგრამირების ხელოვნება C , მე-6 კლასიდან)
ამ კურსში გაეცნობით პროგრამირების ენას C. (მოდული ამ ეტაპზე დასრულებული არაა. ნახეთ 1-1 ვიდეო მონაცემთა ტიპები:
შეხვედრების რაოდენობა: 24
შეხვედრების ხანგრძლივობა 20 წუთი
დავალებების რაოდენობა 20
მონაწილეთა ასაკი: VI-XI კლასის მოსწავლეები
სერტიფიკატის გაცემის პირობა: ფინალური პროექტი
კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა IEA სერტიფიკატი
:: ვებ გვერდის შექმნა (HTML)
ამ კურსში გაეცნობით HTML ენას და ვებ გვერდის შექმნის საწყისებს
კურსი ეხება მაინკრაფტში ხელოვნური ინტელექტის მოდულის სწავლების მეთოდოლოგიას, განახებთ ამ მოდულის ინტეგრაციას სასწავლო პროცესში
შეხვედრების რაოდენობა: 4
შეხვედრების ხანგრძლივობა 90 წუთი
დავალებების რაოდენობა 4
მონაწილეთა ასაკი: V-XII კლასის მოსწავლეები
სერტიფიკატის გაცემის პირობა: ფინალური პროექტი
კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა IEA სერტიფიკატი
:: მაინკრაფტი (პითონის კლასი)
კურსი ეხება მაინკრაფტში პითონის მოდულის სწავლების მეთოდოლოგიას, განახებთ ამ მოდულის ინტეგრაციას სასწავლო პროცესში
აუცილებლად ნახეთ ვიდეო
შეხვედრების რაოდენობა: 5
შეხვედრების ხანგრძლივობა 30 წუთი
დავალებების რაოდენობა 10
მონაწილეთა ასაკი: V-X კლასის მოსწავლეები
სერტიფიკატის გაცემის პირობა: ფინალური პროექტი
კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა IEA სერტიფიკატი
შეხვედრები ჩატარდება ონლაინ ვებ გვერდზე twiron.ge რომელიც მოსწავლეთა ძალებით და ინოვაციური განათლების ასოციაციის ფინანსური მხარდაჭერით არის შექმნილი.
კვირაში ერთი დღე გვაქვს ე.წ. საჭორაო შეხვედრა, სადაც 30 წუთის განმავლობაში ვსაუბრობთ ტექნოლოგიებთან დაკავშირებულ თემებზე, ვიწვევთ საზღვარგარეთულ წამყვან ტექნოლოგიურ კორპორაციებში (გუგლი, ამაზონი, მაიკროსოფტი, ეფლი, ცერნი...) მომუშავე ქართველებს
:: შეჯამება
კურსები აგებულია k12cs.org სტანდარტის შესაბამისად. (პედაგოგებისთვის კურსთან ერთად მოგეწოდებათ საგნის სწავლების მეთოდოლოგიები)
თუ ეს ყველაფერი თქვენთვის საინტერესოა და პირობებიც მისაღებია, დარეგისტრირდით. იჩქარეთ, ადგილები წელს შეზღუდულია
მონაწილეებისთვის გათვალისწინებულია სხვადასხვა საჩუქრები და სიურპრიზები კურსის განმავლობაში.
შეკითხვების შემთხვევაში დარეკეთ: 577 144 785
(P.S. რეგისტრაცია არ ნიშნავს, რომ შესაბამისი ბმულები გარანტირებულად მოგივათ და ღონისიებებში მიიღებთ მონაწილეობას. ორგანიზატორი უფლებას იტოვებს ახსნა-განმარტების გარეშე უარი განუცხადოს ნებისმიერ დარეგისტრირებულ ბენეფიციარს ღონისძიებებში მონაწილეობაზე)
შეხედრები დაიწყება თებერვლის დასაწყისში. სემესტრის დასასრულს მოსწავლეები შეძლებენ სერტიფიკატების მირებას.
ეს კურსი შექმნილია იმ მოსწავლეებისთვის, რომლებიც ყოველდღიურად მუშაობენ ტექნოლოგიასთან, მაგრამ არ ესმით, თუ როგორ მუშაობს ეს ყველაფერი „კაპოტის“ ქვეშ ან როგორ უნდა გადაჭრას პრობლემები, როდესაც რაღაც არასწორედ ხდება, ეს კურსი ავსებს ხარვეზებს, რაც საშუალებას აძლევს სტუდენტებს გამოიყენონ და მოაგვარონ პრობლემები უფრო ეფექტურად. ამ კურსზე გამოყენებული მეთოდოლოგია და ტექნოლოგია მართლაც გაგაოცებთ. ყველაზე მეტ რეკომენდაციას ვუწევ ამ კურსს..
რა საკითხებს ეხება კურსი?
ტექნიკას,
ინტერნეტს,
მულტიმედიას,
კიბერუსაფრთხოებას,
პროგრამირებას და
ვებ დეველოპმენტს
კურსი შევქმენით იმისთვის რომ, მონაწილეებმა შეძლონ:
მოწყობილობების ამოცნობა და დანიშნულების გააზრება
ინტერნეტის მუშაობის დიზაინის ცოდნა
ფაილების ფორმატის შერჩევა და იდენტიფიცირება
პროგრამირების ენების დანიშნულება და გამოყენების სფეროების შერჩევა
მარტივი ვებ გვერდის შედგენა და სერფინგი
კურსი ადაპტირებულია ქართულ ენაზე
შეხვედრების რაოდენობა: 9
შეხვედრების ხანგრძლივობა 90 წუთი
დავალებების რაოდენობა 9
მონაწილეთა ასაკი: IV-XII კლასის მოსწავლეები
სერტიფიკატის გაცემის პირობა: ფინალური პროექტი
კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა ჰარვარდის სერტიფიკატი
:: შესავალი კომპიუტერული მეცნიერებებში (+ ჰარვარდის სერტიფიკატი)
(თუ გამოცდილება არ გაქვთ, სასურველია დასაწყისისთვის აირჩიოთ სკრეჩის კურსი და შემდეგ გადახვიდეთ ამ კურსზე)
მოგესალმებით ინტელექტუალურ მეწარმეობაში კომპიუტერული მეცნიერებისა და პროგრამირების ხელოვნებაში კურსზე. ეს კურსი ასწავლის სტუდენტებს როგორ იფიქრონ ალგორითმულად და გადაჭრას პრობლემები ეფექტურად. თემები მოიცავს აბსტრაქციას, ალგორითმებს, მონაცემთა სტრუქტურებს, ინკაფსულაციას, რესურსების მართვას, უსაფრთხოებას, პროგრამული უზრუნველყოფის ინჟინერიას და ვებ პროგრამირებას. ენები მოიცავს C, Python და SQL პლუს HTML, CSS და JavaScript. კურსი მთავრდება ფინალური პროექტით. არ მოითხოვება წინასწარი გამოცდილება. CS50 სტუდენტების ორ მესამედს ადრე არასდროს გაუვლია პროგრამირების რაიმე კურსი.
კურსში განხილული თემები:
Week 0 Scratch
Week 1 C
Week 2 Arrays
Week 3 Algorithms
Week 4 Memory
Week 5 Data Structures
Week 6 Python
Week 7 SQL
Week 8 HTML, CSS, JavaScript
Week 9 Flask
Week 10 Emoji
შეხვედრების რაოდენობა: 22 (კვირაში 3 დღე)
შეხვედრების ხანგრძლივობა 150 წუთი
დავალებების რაოდენობა 11
მონაწილეთა ასაკი: VIII-XI კლასის მოსწავლეები
სერტიფიკატის გაცემის პირობა: ფინალური პროექტი
კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა ჰარვარდის სერტიფიკატი
პროგრამირების შესავალი Scratch-ის გამოყენებით კურსზე დამწყებ პროგრამისტებს შეუძლიათ დაწერონ კოდი ტექსტის აკრეფის ნაცვლად გრაფიკული ბლოკების გადმოთრევით. სკრეჩი გამოყენებულია ჰარვარდის კოლეჯის კომპიუტერულ მეცნიერებაში შესავალი კურსის CS50 პირველ ლექციაზე. Scratch შეიქმნა MIT-ის მედია ლაბორატორიაში. ის დამწყებ პროგრამისტებს, რომლებსაც არ აქვთ პროგრამირების გამოცდილება, შექმნან საკუთარი ანიმაციები, თამაშები, ინტერაქტიული ნახატები და ამბები. კურსი სტუდენტებს აცნობს პროგრამირების საფუძვლებს, რომლებიც გვხვდება არა მხოლოდ თავად Scratch-ში, არამედ ტრადიციულ ტექსტზე დაფუძნებულ პროგრამირების ენებშიც (როგორიცაა Java და Python). საბოლოო ჯამში, ეს კურსი ამზადებს მოსწავლეებს პროგრამირების შემდგომ კურსებისთვის.
რა საკითხებს ეხება კურსი?
სპრაიტი,
ფუნქციები,
მოვლენები,
მდგომარეობა,
ციკლები
ცვლადები
აბსტრაქცია
პროექტი
კურსი შევქმენით იმისთვის რომ, მონაწილეებმა შეძლონ:
მარტივი ანიმაციების შექმნა
თამაშების შექმნა
ინტერაქტიური ნახატების დამზადება
ციფრული ამბის თხრობა
კურსი ადაპტირებულია ქართულ ენაზე
შეხვედრების რაოდენობა: 9
შეხვედრების ხანგრძლივობა 30 წუთი
დავალებების რაოდენობა 9
მონაწილეთა ასაკი: VI-XII კლასის მოსწავლეები
სერტიფიკატის გაცემის პირობა: ფინალური პროექტი
კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა ჰარვარდის სერტიფიკატი
კურსს მოყვება დავალებები, ლექციაზე გამოყენებული კოდები,კონსპექტი, უკუკავშირის საშუალება,ქვიზები,შეფასების სისტემა, სერტიფიკატი, ვორკშოპი მასწავლებლებისთვის. კურიკულუმი (მასწავლებლისთვის), სტანდარტი. მოსწავლეთა მიერ შექმნილ პლატფომაზე შესაძლებელი კლასის შექმნა და ამ კურსების შეთავაზება კონკრეტული კლასისთვის...
:: შესავალი პითონში (სტენფორდის უნივერსიტეტის კურსი)
ეს კურსი ორი ნაწილისგან შედგება. I ნაწილი ეხება პროგრამირების კურსის შესავალს სტენფორდის რობოტ კარელის დაპროგრამებით, ხოლო მეორე ნაწილში შევეხებით პროგრამირების ენას პითონი. კურსის ბოლოს მონაწილეები შექმნიან თამაშს.
ამ გიფზე ჩანს რამდენად ადვილია ქართულ კარელში მუშაობა (გაადიდეთ სურათი და დააკვირდით, ვიდეოსავითაა)
ინტერნეტის შესახებ ინფორმაციას უშუალოდ ინტერნეტის მამად აღიარებული ვინტ სერფის მოგიყვებათ. ის ბობ კჰანთან ერთად TCP/IP პროტოკოლის თანაავტორია. კიდევ კაი კაი ამბებში გამოიჩინა თავი. სხვა ქართული სასკოლო კურსებისგან აქ ყველაზე ნაკლებადაა საუბარი ინტერნეტის ისტორიაზე და სხვა არამნიშვნელოვან თემებზე. კი არა, ზუსტად იმაზეა საუბარი რაზეც უნდა იყოს საუბარი თემაში როგორ მუშაობს ინტერნეტი.
ამ განყოფილებაში მოსწავლეები შეისწავლით თუ როგორ შექმნან და გააზიარონ ტექსტი ვებ გვერდებზე. როცა გადაწყვიტენ, რა შინაარსის გაზიარება სურთ მსოფლიოსთან, შეისწავლიან თუ როგორ მოაწყონ თავიანთი ვებ გვერდები HTML და CSS გამოყენებით. მოსწავლეები ასევე გამოიყენებენ პროგრამირების ისეთ მნიშვნელოვან უნარებს, როგორიცაა დებაგირება, რესურსების ერთობლივი გამოყენება და გუნდური მუშაობა.
თავი 1: ვებ გვერდის შექმნა
1: ვებ გვერდების შესწავლა
2: შესავალი HTML-ში
3: სათაურები
4: მინი-პროექტი: HTML ვებ გვერდი
5: ციფრული კვალი
6: ტექსტის გასტილვა CSS-ით
7: მინი-პროექტი: შენი პერსონალური სტილი
8: ინტელექტუალური საკუთრება
9: სურათების გამოყენება
10: ვებსაიტები თვითგამოხატვისთვის
11: CSS-ით ელემენტების გასტილვა
12: თქვენი ვებ გვერდი - მომზადება
13: პროექტი - პერსონალური ვებ გვერდი
თავი 2: ვებსაიტის შექმნა
14: სხვადასხვა მიზნების ვებსაიტები
15: გუნდური პრობლემის გადაჭრა
16: წყაროები და კვლევა
17: CSS კლასები
18: მრავალგვერდიანი საიტის დაგეგმვა
19: გვერდების დაკავშირება
20: პროექტი - მიზნობრივი საიტები
21: საექსპერტო შეფასება და საბოლოო შტრიხები
პოსტპროექტის ტესტი
:: CISCO კურსები
კურსები:
კიბერუსაფრთხოება. 160 სთ,
ქსელის საწყისები. 25 სთ
ქსელური მოწყობილობების ინიციალიზაცია 25სთ
ქსელის უსაფრთხოება. 40 სთ.
ქსელის დამისამართება. 18 სთ
შესავალი ქსელებში. 70. სთ
ქსელები. 68 სთ
პითონი, 1, 2,3 (210 სთ)
:: საჭორაო შეხვედრები
კვირაში ერთი დღე გვაქვს ე.წ. საჭორაო შეხვედრა, სადაც 30 წუთის განმავლობაში ვსაუბრობთ ტექნოლოგიებთან დაკავშირებულ თემებზე, მაგალითად, როგორ მუშაობს ინტერნეტი, ბრაუზერების ომი, ტექნოლოგიებზე ფილმის ერთობლივად ნახვა, საუბრები სხვადასხვა პროგრამებზე, საიტებზე, სერვისებზე, რომლებიც დაკავშირებულია ტექნოლოგიებთან.
თემების შერჩევა ხდება კენჭისყრის (გამოკითხვის შედეგად)
შეხვედრები ჩატარდება ონლაინ ვებ გვერდზე თვითონ.გე რომელიც მოსწავლეთა ძალებით და ინოვაციური განათლების ასოციაციის ფინანსური მხარდაჭერით არის შექმნილი.
კურსები აგებულია k12cs.org სტანდარტის შესაბამისად. (პედაგოგებისთვის კურსთან ერთად მოგეწოდებათ საგნის სწავლების მეთოდოლოგიები)
თუ ეს ყველაფერი თქვენთვის საინტერსოა და პირობებიც მისაღებია, დარეგისტრირდით. იჩქარეთ, ადგილები წელს შეზღუდულია
მონაწილეებისთვის გათვალისწინებულია სხვადასხვა საჩუქრები და სიურპრიზები კურსის განმავლობაში.
სწავლა დაიწყება 2023 წლის 25 ოქტომბერს
შეკითხვების შემთხვევაში დარეკეთ: 577 144 785
(P.S. რეგისტრაცია არ ნიშნავს, რომ შესაბამისი ბმულები გარანტირებულად მოგივათ და ღონისიებებში მიიღებთ მონაწილეობას. ორგანიზატორი უფლებას იტოვებს ახსნა-განმარტების გარეშე უარი განუცხადოს ნებისმიერ დარეგისტრირებულ ბენეფიციარს ღონისძიებებში მონაწილეობაზე)
თქვენ რეგისტრირდებით ინოვაციური განათლების ასოციაციის (IEA) მიერ ორგანიზიებულ ტრენინგზე შესავალი პროგრამირებაში პითონით. (კარელი) მასწავლებლებისთვის, რომელიც ჰარვარდის უნივერსიტეტის კურსიდან ადაპირებულია ქართულ ენაზე.
ჯერჯერობით ეს კურსი ერთადერთი ქართულენოვანი კურსია, რომელიც პედაგოგებს სთავაზობს სრულ პაკეტს პითონით სწავლებისთვის. ანუ, კურსი მოიცავს:
პროგრამირების სწავლების მეთოდოლოგიას
სასწავლო ვორკშოპს
სასწავლო რესურსებს როგორც მასწავლებელებისთვის, ასევე მოსწავლეებისთვის
ყველა მოდულს მოყვება დავალებები, ლექციაზე გამოყენებული კოდები, კონსპექტი, უკუკავშირის საშუალება, ქვიზები, წასაკითხი მასალა, შეფასების სისტემა, სერტიფიკატი, ვორკშოპი მასწავლებლებისთვის. სტანდარტი. შესაძლებელი კლასის შექმნა და ამ კურსების შეთავაზება კონკრეტული კლასისთვის.....
კურსების დამთავრების შემდეგ ფინალური პროექტის შესრულების საფუძველზე გაიცემა ჰარვარდის უნივერსიტეტის მიერ დადასტურებული სერტიფიკატი. შეხვედრები ჩატარდება ონლაინ, მოსწავლეთა ძალებით და ინოვაციური განათლების ასოციაციის ფინანსური მხარდაჭერით შექმნილ ვებ გვერდზე.
ამ გიფზე ჩანს თუ როგორ მუშაობს საიტზე არსებული პროგრამა
კურსები აგებულია IEEE CS სტანდარტის შესაბამისად. (პედაგოგებისთვის კურსთან ერთად მოგეწოდებათ საგნის სწავლების მეთოდოლოგიები)
თქვენ აგრეთვე თქვენი მეგობრისთვის მიიღებთ 10% იან ფასდაკლებას, ხოლო ამ ფასდაკლების კუპონით დარეგისტრირებულ ყველა პედაგოგზე კიდევ მიიღებთ 5% იან ფასდაკლებას. ფასდაკლების კუპონის მისაღებად ისტის მასწავლებლების ან დათო მალანიას ტრენინგების ფეისბუკ ჯგუფში ამ ტრენინგის ბანერის ქვეშ დაკომენტარეთ რომ ყოფილმა მონაწილეებმა პირადში გამოგიგზავნონ კოდი.
სკოლებში ინოვაციური საგნმანათლებლო პროექტების დანერგვაში მიიღო მონაწილეობა,
გქონდეს შენს ინტერესებზე მორგებული სამუშაო,
მაშინ შემოგვიერთდი ინოვაციური განათლების ასოციაციაციის გუნდში რეგიონალური წარმომადგენელის ვაკანსიაზე (1 წარმომადგენელი 1 რეგიონში). უპირატესობა მიენიჭება ისტის მასწავლებელს, დირექტორს ან რესურცენტრის თანამშრომელს. კანდიდატი უნდა იცნობდეს არჩეული რეგიონის (და არა რაიონის) სკოლების დირექტორებს და პედაგოგებს.
ალბათ გეცნობათ ეს ინსტრუმენტი ─ თურმე Clapperboard ქვია და ფილმის ეპიზოდების მონტაჟის ადგილის მისათითებლად გამოიყენება. აი ერთი პოსტი ქუორაზეა და კიდევ მეორე ჩემთვის უცნობ studiobinder.com-ზე. თუ იკითხავთ, რა კავშირშია ეს ინსტრუმენტი დათოს ბლოგთან, გეტყვით, რომ დღეიდან ყოველ კვირა დღეს 17:00 საათზე თვითონის იუთუბ არხზე მოვაწყობთ კინოჩვენებას. შეგვიძლია ერთად ვუყუროთ რაიმე ფილმს რომელიც დაკავშირებული იქნება ტექნოლოგიებთან. ფილმების უმეტესობა ინგლისურ ენაზე. ამ პოსტში კი შემოგთავაზებთ ფილმების აფიშას. შეგიძლიათ კომენტარებში დაწეროთ რა თემებზე გსურთ ფილმების ნახვა, გაგვიზიარეთ თქვენი ემოციები, რა მოგეწონათ, რა კითხვები გაგიჩნდათ, ან უბრალოდ, რისი თქმა გსურთ მეგობრებისთვის.
დღეს კი გთავაზობთ Download: The True Story of the Internet (IMDb) ფილმს, რომელიც არის დოკუმენტური ტელესერიალი ინტერნეტის ისტორიის შესახებ. ეს ფილმი ამერიკაში სამეცნიერო არხზე (Science Channel) გადიოდა, ხოლო სხვა ქვეყნებში დისქავერზე.
კონკრეტულად ეს ფილმი 4 სერიისგან შედგება:
1:ბრაუზერის ომები– Netscape-ის აღზევება და დაცემა და მისი ბრძოლა Microsoft-ის წინააღმდეგ
2: ძიება – Google-ისა და Yahoo-ს აღზევება
3: ბუშტი – 2000 წლის dot.com-ის კრახი და ინტერნეტის საფუძვლები: Amazon.com და eBay 4: ხალხის ძალა – Peer to Peer ტექნოლოგია, ვებ 2.0 და სოციალური ქსელი
ჩვენც ამ თანმიმდევრობით შემოგთავაზებთ ამ სერიებს 12 ნომბრიდან 3 დეკემბრის ჩათვლით. შეხვედრების შემდეგ საშუალება გექნებათ ჩაერთოთ დისკუსიაში, დასვათ კითხვები ან უბრალოდ გამოთქვათ საკუთარი აზრი.
ამ შეხვედრების მიზანია ტექნოლოგიებით დაინტერესებულ მოსწავლეებს მეტი კომპეტენტური ინფორმაცია მივაწოდოთ ტექნოლოგიების შესახებ. ამას გარდა ცოცხალი კომუნიკაციის მეტი საშუალება გვქონდეს ერთმანეთთან
კომენტარებში მოგვწერეთ, მომავალში რა ფილმის ნახვას ისურვებდით.
და ამით არ მთავრდება სიურპრიზი, პოსტის დასაწყისში ნახსენები იყო Quora. ზოგადად ინტერნეტში არსებობს უამრავი საიტი, რომლის შესახებაც ტექნოლოგიებით დაინტერესებულმა ახალგაზრდამ აუცილებლად უნდა იცოდეს მეტი. ხოდა ამ პოსტში თავს მოვუყრით ასეთ საიტებს.....
გაგვიზიარეთ, თქვენ რომელ ტექნოლოგიურ საიტს იცნობთ და თვლით, რომ ამ საიტის შესახებ ინფორმაცია სასარგებლო იქნება სხვებისთვის.
რომელი საიტის შესახებ გინდათ მეტი ინფორმაციის მიღება?....
დათოს ბლოგზე 2024 წლის ისტ ზაფხულის გამოცდის ონლაინ ტრენინგებზე რეგისტრაციები დაიწყო. შეგახსენებთ რომ ეს ერთადერთი ბლოგია, სადაც რეგულარულად, წელს უკვე მე-12 ტარდება ონლაინ ტრენინგები ყოველგვარი შეფერხების გარეშე. რეგისტრაციები შეგიძლიათ ახლა გაიაროთ, ხოლო თვის ბოლომდე გადაიხადოთ პაკეტის ღირებულების ნახევარი. დანარჩენს დაფარავთ აპრილამდე
(10 შეხვედრა 50 წუთის ხანგრძლივობით). შეხვედრები მოიცავს გამოცდის პირობებთან ადაპტირებულ თეორიულ ტესტებს (თემების მიხედვით დალაგებული ტესტი) და მათი სწორი პასუხების განხილვას. შესასრულებელი გექნებათ პრაქტიკული დავალებები (9 დავალება). თქვენთვის მოსახერხებელ ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ ნახოთ ჩანაწერი. გამოცდის შემდეგ გავარჩევთ გამოცდაზე მოსულ ტესტურ დავალებებს და პრაქტიკულ სავარჯიშოებს.
+ 10% იანი ფასდაკლების კუპონი სხვა მსმენელისთვის
დავალებების შესრულების შემთხვევაში მიიღებთ ჰარვარდის სერტიფიკატს
პაკეტის ღირებულება შეადგენს 149₾ (250 ლარის ნაცვლად).
::წითელი პაკეტი
(30 შეხვედრა 90 წუთის ხანგრძლივობით). შეხვედრები მოიცავს გამოცდის პირობებთან ადაპტირებულ თეორიულ ტესტებს (10 თემების მიხედვით დალაგებული ტესტი) და მათი სწორი პასუხების განხილვას. შესასრულებელი გექნებათ პრაქტიკული დავალებები ვორდში (9 დავალება) ექსელში (9 დავალება) საპრეზენტაციო პროგრამაში (9 დავალება.). ანუ თქვენთვის მოსახერხებელ ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ ნახოთ ჩანაწერი. გამოცდის შემდეგ გავარჩევთ გამოცდაზე მოსულ ტესტურ დავალებებს და პრაქტიკულ სავარჯიშოებს.
+ 10% იანი ფასდაკლების კუპონი სხვა მსმენელისთვის
პაკეტის ღირებულება შეადგენს 599₾ (799 ლარის ნაცვლად).
::ლურჯი პაკეტი
მოიცავს წითელ პაკეტში შემავალ ყველა სერვისს, თქვენს მიერ ატვირთული 6 პრაქტიკული დავალება შეფასდება და მიიღებთ უკუკავშირს, (მხოლოდ ჩვენთან) ამას გარდა წვდომა გექნებათ კონსულტაციის ჩანაწერებთან ჩამოტვირთვის რეჟიმში. (დაიდება მოგვიანებით).წელს სიურპრიზი გვაქვს კურსის ბოლოს შეძლებთ ჰარვარდის უნივერსიტეტის სერტიფიკატის აღებას. გაივლით მაინკრაფტის და სკრეტჩის სრულ კურსს. გამოცდის შედეგების გამოქვეყნების შემდეგ თქვენს ნამუშევრებს მე გავასწორებ და მოგცემთ ინდივიდუალურ რჩევებს. + 2024 წლის ტრენიგები უფასოდ :) + 10% იანი ფასდაკლების კუპონი სხვა მსმენელისთვის
პაკეტის ღირებულება შეადგენს 699₾ (899 ლარის ნაცვლად).
ორივე პაკეტის შინაარს ერთიდაიგივეა. განხვავებულია სერვისები.
ფასები ყოველ თვე მნიშვნელოვნად ძვირდება. გაძვირება რომ არ შეგეხოთ, შეგიძლიათ ისარგებლოთ შიდა უპროცენტო განვადებით. გადაიხადეთ 300 ლარი ხოლო დარჩენილი ნაწილი გადაიხადეთ აპრილამდე.
არასათანადო მომსახურების შემთხვევაში შეგიძლიათ გამოიყენოთ ერთი თვის განმავლობაში თანხის უკან დაბრუნების მექანიზმი
ასევ ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ გადახვიდეთ სხვა პაკეტზე
გაითვალისწინეთ, ახლა ფასის მხრივ ეს არის წლის საუკეთესო შემოთავაზება, თქვენ აგრეთვე თქვენი მეგობრისთვის მიიღებთ 10% იან ფასდაკლებას, ხოლო ამ ფასდაკლების კუპონით დარეგისტრირებულ ყველა პედაგოგზე კიდევ მიიღებთ 5% იან ფასდაკლებას. ფასდაკლების კუპონის მისაღებად ისტის ან მოტივირებულ პედაგოგთა ფეისბუკ ჯგუფში ამ ტრენინგის ბანერის ქვეშ დაკომენტარეთ რომ ყოფილმა მონაწილეებმა პირადში გამოგიგზავნონ კოდი.
ონლაინ ტრენინგის 5 უპირატესობა:
მოსმენა (ჩართვა) შეგიძლიათ ნებისმიერ დროს (პირისპირ ტრენინგს უნდა დაესწროთ კონკრეტულ დროს)
ჩართვა შეგიძლიათ ნებისმიერი ადგილიდან სახლი, მოგზაურობა, სამსახური, პარკი. (პირისპირ ტრენინგზე უნდა იყოთ კონკრეტულ აუდიტორიაში)
შეგიძლიათ მასალა მოისმინოთ მთლიანად ან ნაწილობრივ, რომელიმე კონკრეტული თემა, იმდენჯერ რამდენჯერაც მოგესურვებათ (პირისპირ ტრენინგს ერთხელ გადიხართ)
არ გეხარჯებათ დრო და თანხები გადადგილებაზე (პირისპირ ტრენინგზე მგზავრობაში დროც გეხარჯებათ და თანხაც)
პირველი ოთხი პირობა განა საკმარისი არ არის?
ბლოგზე და ონლინ ვებინარზე შეგიძლიათ გამოიყენოთ კომენტარის ფუნქცია, ასევე შესაძლებელია თქვენი ეკრანი გაუზიაროთ თანამონაწილეებს, დასვათ შეკითხვა აუდიო, ან ვიდეოფორმატში (Google Meet ფუნქცია)
ან პირადი ნომრით 48001003502 (დააკვირდით უნდა ეწეროს გერმანე მ.)
თანხის ჩარიცხვის შემდეგ დღის განმავლობაში თუ არ მოგივიდათ სმს შეტყობინება, აუცილებლად დარეკეთ მითითებულ ნომერზე, ან აქ დააკომენტარეთ
კონსულტაციები დახურული იქნება და ხელმისაწვდომი იქნება მხოლოდ რეგისტრირებული მომხმარებლებისთვის. აუცილებელია გქონდეთ GMAILანგარიში (ფოსტა)
მონაწილეთა უკუკავშირის კვლევის შედეგად დადგენილია, რომ გასული წლის კონსულტაციების შედეგად თეორიული ბარიერი გადალახა მსმენელთა 75%, ხოლო პრაქტიკული ნაწილი 68% მა. ყველა მსმენელს, რომელსაც აპელაციაზე გაეწია რეკომენდაცია, ქულები მოემატა. პრაქტიკულად ჩემი ძალდატანებით შეტანილ აპელაციაზე ძალიან კონკრტულად 8 მსმენელმა გამოცდა ჩააბარა :) წელს მონაწილეებს საშუალება ექნებათ შეაფასონ როგორც საკუთარი უნარები, ასევე მიიღონ უკუკავშირი მონაწილეებისგან როგორც კონსულტაციის მიმდინარეობისას, ასევე შესრულებულ დავალებებზე. კონსულტაციის მიმდინარეობისას საშუალება გექნებათ დასვათ კითხვები და გააკეთოთ კომენტარები. ტრენინგები ჩატარდება Google Meet (an Zoom) გარემოში რაც უზრუნველყოფს ორმხრივ უკუკავშირს. ასევე გათვალისწინებულია ტექნიკური ასისტენტის გამოყენება როგორც ტრენინგზე, ასევე ონლაინ კონსულტაციებზე. წელს უკვე მეექვსედ გამოვიყენებთ ექსკლუზიურ ონლაინ სასწავლო ტესტებს, ასევე სიმულაციური ვიდეოებს. სხვაგან მსგავსი რამ არ არის. გათვალისწინებულია გამოცდის შემდგომი კონსულტაციები აპელაციის შემთხვევაში. პ.ს. ონლაინ კონსულტაციის ფორმატი გულისხმობს, რომ თქვენ ტრენინგის ინტერნეტში დაწყების დროს უნდა გქონდეთ ინეტერნეტში ჩართული კომპიუტერი, რომელსაც იუთუბის არხიდან შეუძლია მაღალი ხარისხის ვიდეოს შეუფერხებელი ჩვენება. (ასევე საშუალება გექნებათ თქვენთვის სასურველ ნახოთ ჩანაწერი).
თქვენ გეძლევათ გამოცდებზე გამოყენებული ტესტების ანალოგიური ადაპირებული სასწავლო ონლაინ ტესტები. თემების მიხედვით დალაგებული სულ ასეთი 10 ტესტია (600მდე კითხვით). ტესტის გავლისთანავე თქვენ ხედავთ თქვენს ქულას და სწორი პასუხების განმარტებას. შესასრულებლად გიგზავნით 20 პრაქტიკულ დავალებას, მათი სწორად შესრულება ასევე განხილული იქნება ვებინარზე.
მეორე მხრივ სანამ რეგისტრაციას გადაწყვეტდეთ, ნახეთ 2023 წლის თეორიის და პრაქტიკის ბილეთები და მოსინჯეთ თქვენი ძალები
სასურველია გქონდეთ Microsoft Windows 10 და Office 2019 (ან 2016) -ის ინგლისურენოვანი ვერსიები.
დათოს უყვარს სიურპრიზები და გპირდებით, არ მოიწყენთ :)
ვგონებ კვლავ ალბათ რაცხა ავურიე. ამჯერად ვებ გვერდის შესაქმენალად Front-end სასწავლო რესურსებს გთავაზობთ პედაგოგებს. ისტის მასწავლებლებს ხშირად ეჭვი ეპარებათ, რომ ამა თუ იმ კურსს ვერ ასწავლიან და ხშირად ითხოვენ ჯერ მოდი მე ვისწავლი კარგად და ბავშვებს მერე ვასწავლიო. ჩვენ ვცდილობთ ეს მიდგომა შევცალოთ. ჩვენს კურსებთან ერთად შეგიძლიათ მეტად თავჯარებული იყოთ და თქვენს მოსწავლეებს თამამად შესთავაზოთ ჩვენი კურსები. მაშ ასე:
ეს კურსი 4 მოდულისგან შედგება:
📌 HTML
📌 CSS
📌 JavaScript, Python, PHP
📌 UX/UI
კურსზე განხილულია ვებ გვერდის აწყობის ელემენტარული პრინციპები, რაც საკმარისია მარტივი დინამიური ვებ გვერდის შესაქმელად.
კურსის შეთავაზება შესაძლებელია V-VIII კლასის მოსწავლეებისთვის.
კურსს მოყვება:
✅დავალებები,
✅ლექციაზე გამოყენებული კოდები,
✅კონსპექტი,
✅უკუკავშირის საშუალება,
✅ქვიზები,
✅შეფასების სისტემა,
✅ვორკშოპი მასწავლებლებისთვის (როგორ და რატომ ვასწავლოთ კურსი).
✅კურიკულუმი (მასწავლებლისთვის),
✅სტანდარტი.
მოსწავლეთა მიერ შექმნილ პლატფომაზე (twiton.ge) შესაძლებელი კლასის შექმნა და ამ კურსების შეთავაზება კონკრეტული კლასისთვის...
ყველა მოდულის გამოყენება შესაძლებელია საკლასო გარემოში როგორც სასწავლო რესურსი (წიგნის მაგივრად), ასევე მხოლოდ ამ კურსებზე გესაუბრებით ტექნოლოგიებს სწავლების მეთოდოლოგიაზე – PBL (პროექტებით სწავლება). ანუ აგიხსნით როგორ და რატომ უნდა ასწავლოთ კონკრეტული კურსი.
ფინალური პროექტის საფუძველზე გაიცემა სერტიფიკატი.
კურსზე გამოყენებული ყველა რესურსი ლიცენზირებულია
ბონუსი: როგორ ფიქრობთ, თუ საკლასო ოთახში ბაყაყი გეწვევათ, კასკადურ სტილების სწავლებაში დაგეხმარებათ, თუ ხელს შეგიშლით? ჩვენი რჩევაა FLEXBOX FROGGY შესთავაზოთ თქვენს მოსწავლეებს.
კურსის ფარგლებში შექმნილი იქსების და ნულების თამაში (Tic toc toe) რომელიც მოსწავლეებმა გაგვიზიარეს.
შემოდგომაც დადგა, და სამუშაო რეჟიმზე დაბრუნება გვიწევს. მეორე მხრივ მოხდა ისე, რომ კიდევ ერთი ახალი აქტივობის დაფინანსების საშუალება გამოჩნდა. ამიტომაც ვეძებთ სმარტ მოსწავლეებს იუთუბ არხის კონტენტის შესაქმნელად. რატომაც არა?
ე.ი. ვეძებთ მოსწავლებს, რომლებიც 2023 წლის სექტემბერში მე-7 კლასში იქნებიან. (სკოლამ უნდა დაადასტუროს). ამ ეტაპზე შევარჩევთ 5 მოსწავლეს, რომლებიც შექმნიან სასწავლო ხასიათის კონტენტს ტექნოლოგიებში. ნახეთ მაგალითები: