ისტ გამოყენება სასწავლო პროცესში მეოთხე ჯგუფი



იხილეთ მეორე დონის ტრენინგების გრაფიკი

ამ ბმულიდან შეგიძლიათ ჩამოტვირთოთ ისტ გამოყენება სასწავლო პროცესში სახელმძღვანელოს ელექტრონული ვერსია

ნახე ვორდის ყველა ვიდეოგაკვეთილი
ნახეთ პრეზენტაციის ყველა ვიდეოგაკვეთილი



დღეები
I
II
III
IV
V
რიცხვი
12.04
13.04
19.04
25.04
26.04
კვ.დღე
ოთხშ
ხუთ
ოთხ
ოთხ
-
-
-
-
-
-
დღეები
VI-
V-II
VIII-
I-X
-X
რიცხვი
28.04
1/2
3
5
8/9
კვ.დღე
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
დღეები
XI-
XI-I
XII-I
-
-
რიცხვი
10
12
22.06
?
?
კვ.დღე
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

მონაწილეთა სია
ნანა ტურძელაძე
დავარი ნაჭყებია
დათო ლემონჯავა
ქეთევან მანჯგალაძე
ვალერი მანჯგალაძე
თეიმურაზი ფირცხელავა
თეოდორა ლემონჯავა
მედეა ურატაძე
ნანა ჩიქოვანი
ნელი გელანტია
ეკა დარსალია
იზა კალანდია
იზა წახნაკია
ემა დარსალია
   
ნარგიზა  კვარაცხელია



ბლოგზე გამოაქვეყნეთ პოსტი

1. გაკვეთილის გეგმა
2. პრეზენტაცია
3, პროექტი
4, და პორტფოლიო



შეიტანეთ თქვენი მონაცემები  (მოგვიანებით ერთად გავაკეთებთ)


დღის დავალება

აკრიფეთ განცხადების ტექსტი და გააფორმეთ

ნახეთ ნიმუში






II  დავალება

თქვენს კომპიუტერზე მომზადეთ გაკვეთილის გეგმა  იფიქრეთ რა თემაზე გააკეთებთ გაკვეთილის გეგმას. გთხოვთ შეარჩიოთ ერთი, მარტივი 45 წუთიანი ჩვეულებრივი, არაინტეგრირებული, არასაჩვენებელი, არაღია გაკვეთილი, რომ გაგიადვილდეთ მუშაობა

ნახეთ ვიდეოგაკვეთილი
SmartArt დამატება
SmartArt დიზაინი
SmartArt ფორმატი


დაფიქრდით, როგორ შეგიძლიათ გამოიყენოთ SmartArt საგაკვეთილო პროცესში? სავარაუდოდ ეს ინსტრუმენტი ასოციაციური რუკების, სტრუქტურების, მიზეზ-შედეგობრივი კავშირის გამოსავლენად გამოგადგებათ. თუ აღმოჩნდება, რომ თქვენს მიერ არჩეულ გაკვეთილის თემაში  SmartArt ინსტრუმენტი ზედმეტი, ნუ შეეცდებით ძალით გამოიგონოთ აქტივობა  :)


მნიშვნელოვანია:
გამოიწერეთ ეს გვერდი
დაუმეგობრდით, ან მოიწონეთ ფეისბუკ გვერდი



დარეგისტრირდით ფოსტაზე

ტრენერს გაუგზავნეთ წერილი თქვენი მოლოდინების შესახებ



აუცილებლად ამ პოსტის ქვევით გააკეთეთ დღევანდელი დღის რეფლექსია


III  დავალება


ექსელის ელემეტარული ფუნქციები
უჯრებში მუშაობა


ნახეთ ვიდეოგაკვეთილი
ახალი დიაგრამის შექმნა 
დიაგრამის დიზაინი
დიაგრამის ფორმატი


დაფიქრდით, როგორ შეგიძლიათ გამოიყენოთ დიაგრამები საგაკვეთილო პროცესში? სავარაუდოდ ეს ინსტრუმენტი დინამიური ცვლილების ანალიზის დროს გამოგადგებათ. მაგალითად: თუ თქვენ მოსწავლეებს შესთავაზეთ ტესტირება ქაღალდზე დაბეჭდილი ტესტებით, საინტერესო იქნებოდა ამ ტესტირების შედეგების დიაგრამის აგება, სადაც ნათლად გამოჩნდებოდა, თუ რომელ კითხვაზე გაუჭირდათ მოსწავლეებს პასუხის გაცემა და რომელი თემა გაიგეს ყველაზე უკეთესად.

ასევე დაფიქრდით, სად შეიძლება გამოიყენოთ დიაგრამა თქვენს საგაკვეთილო პროცესში? იქნებ შემდეგმა მინიშნებებმა გაგიადვილოთ მუშაობა: #ლარისკურსისცვლილება, #საქართველოსტერიტორიებისაუკუნეებისმიხედვით, #საქართველოსმდინარეებისსიგრძეები, #საქართველოსმოსახლეობაეთნიკურინიშნით, #რელიგიისგარცელება, #მოდა, #მედიანა

თუ აღმოჩნდება, რომ თქვენს მიერ არჩეულ გაკვეთილის თემაში  დიაგრამის ინსტრუმენტი ზედმეტია, ნუ შეეცდებით ძალით გამოიგონოთ ეს აქტივობა  :)


IV  დავალება



ნახეთ ვიდეოგაკვეთილი ბლოგის შექმნა


ბლოგზე გამოაქვეყნეთ პოსტი „მე-x ტრენინგის რეფლექსია“. შინაარსში დაწერეთ

3 რამ რაც დაგამახსოვრდათ ტრენინგზე,
2 შეკითხვა რაზეც გინდათ მიიღოთ პასუხი
1 ნებისმიერი კომენტარი


 დავალება


ნახეთ ვიდეოგაკვეთილი ტექსტის ასლის შექმნა


1. თქვენს საქაღალდეში შექმენით ახალი ფაილი tbilisi
თითოეულ ფაილში ჩასვით რამდენიმე აბზაციანი ტექსტი ქართულ ენაზე. დაიმახსოვრეთ და დახურეთ

2. თქვენს საქაღალდეში შექმენით ახალი ფაილი saqartvelo
თითოეულ ფაილში ჩასვით რამდენიმე აბზაციანი ტექსტი ქართულ ენაზე. დაიმახსოვრეთ და დახურეთ

3. თქვენს საქაღალდეში შექმენით ახალი ფაილი  chkhorotsku,
თითოეულ ფაილში ჩასვით რამდენიმე აბზაციანი ტექსტი ქართულ ენაზე. დაიმახსოვრეთ და დახურეთ

ინტერნეტში მოძებნეთ ინფორმაციები თქვენი საგაკვეთილო თემის შესახებ. ასლი გადაიტანეთ ვორდის დუკუმენტში

ინტერნეტში მოძებნეთ თქვენი საგაკვეთილო თემის შესახებ სურათები და შეინახეთ თქვენს საქაღალდეში



1. ინტერნეტში მოძებნეთ თბილისის სურათი. დაიმახსოვრეთ თქვენს საქაღალდეში.  გახსენით ფაილი tbilisi. ჩასვით თბილისი სურათი

2.  ინტერნეტში მოძებნეთ ჩხოროწყუს  სურათი. დაიმახსოვრეთ თქვენს საქაღალდეში.  გახსენით ფაილი chkhorotsku. ჩასვით ჩხოროწყუს სურათი

3.  ინტერნეტში მოძებნეთ სურათი საქართველოს. დაიმახსოვრეთ თქვენს საქაღალდეში.  გახსენით ფაილი saqartvelo. ჩასვით საქართველოს სურათი

ბლოგზე გამოაქვეყნეთ პოსტი „მე-x ტრენინგის რეფლექსია“. შინაარსში დაწერეთ

3 რამ რაც დაგამახსოვრდათ ტრენინგზე,
2 შეკითხვა რაზეც გინდათ მიიღოთ პასუხი
1 ნებისმიერი კომენტარი


პოსტს დაამატეთ თქვენს მიერ ინტერნეტში მოძიებული სურათი

VI  დავალება

ამ ტრენინგზე დაგვჭირდება ტექსტი და სურათი. ტექსტის ასლი შეგიძლიათ ვიდეოგაკვეთილის ვებგვერდიდან გადმოიტანოთ ვორდის დოკუმენტში, ხოლო სურათისთვის მოძებნეთ სურათი „პინგვინი“, შეინახეთ თქვენს საქაღალდეში.

ან შეგიძლიათ სურათი და ტექსტი ერთად ჩამოტვირთოთ 
როცა საჭირო ტექსტს და სურათს მოათავსეთ თქვენს საქაღალდეში

ნახეთ ვიდეოგაკვეთილი სურათის დამატება

სურათის ფორმატი


 ბლოგზე გამოაქვეყნეთ პოსტი „მე-x ტრენინგის რეფლექსია“. შინაარსში დაწერეთ

3 რამ რაც დაგამახსოვრდათ ტრენინგზე,
2 შეკითხვა რაზეც გინდათ მიიღოთ პასუხი
1 ნებისმიერი კომენტარი



__________________________
ახალი პრეზენტაციის შექმნა
ტექსტის დამატება
სლაიდზე ცხრილის დამატება
სლაიდზე გრაფიკის დამატება
სლაიდზე სმარტარტის დამატება
სლაიდზე სურათის დამატება
გადასვლები
ანიმაციები
სლაიდის გაშვება



VII  დავალება პრეზენტაცია

თქვენს კომპიუტერზე მოამზადეთ გაკვეთილის გეგმის თემის შესაბამისი პრეზენტაცია

(ნახეთ პრეზენტაციის ვიდეოგაკვეთილები)


ბლოგზე გამოაქვეყნეთ პრეზენტაცია

ბლოგზე გამოაქვეყნეთ გაკვეთილის გეგმა
ბლოგზე გამოაქვეყნეთ პროექტის გეგმა









Comments

Popular posts from this blog

თხა და გიგო (ზღაპარი)

ტექნოლოგიების სახელმძღვანელოები პედაგოგებისთვის 2024

შემოდგომის რეგისტრაცია ინტელის ტრენინგებზე