ისტ გამოყენება სასწავლო პროცესში
იხილეთ პროგრამა
ჩამოტვირთეთ სახელმძღვანელო
გრაფიკი
თხა და გიგო
საბოლოო დავალება
1. ბლოგზე შექმენით ახალი პოსტი გაკვეთილის გეგმა და ბმულის საშუალებით გამოაქვეყნეთ დისკში ატვირთული გაკვეთილის გეგმა
2. ბლოგზე შექმენით ახალი პოსტი პრეზენტაცია და ბმულის საშუალებით გამოაქვეყნეთ დისკში ატვირთული თქვენი გაკვეთილის გეგმის შესაბამისი პრეზენტაცია
3. ბლოგზე შექმენით ახალი პოსტი პორტფოლიო და ბმულის საშუალებით გამოაქვეყნეთ დისკში ატვირთული თქვენი სამუშაო საქაღალდე (აქ გათავსებული იქნება ფაილები, teqsti.docx. gancxadeba.docx, cxrili.docx, smartart.docx, grfiki.docx, surati.docx. tbilisi.docx, cxorocxku.docx.....
saqartvelo.pptx xelfasi.xlcx
სხვადასხვა სურათები
პრეზენტაცია
4. ბლოგზე დაარედაქტირეთ პოსტი პროექტი და უპასუხეთ კითხვებს
5. დააკომენტარეთ 3 კოლეგის ბლოგზე განთავსებული მასალა (ან პრეზენტაცია ან გაკვეთილის გეგმა). აირჩიეთ ერთი კოლეგა თქვენს ზევით, თქვენს ქვევით და ერთი ნებისმიერი
(დაფიქრდით ეს მეთოდი როგორ შეგიძლიათ გამოიყენოთ საგაკვეთილო პროცესში)
მონაწილეეები:
ელიზა დგებუაძე
დოდო ხარებავა
ლელა შენგელია
მონაწილეები
| |
ჩხოროწყუს N2
|
ლამარა ქებურია
|
ლესიჭინეს თემის N1
|
ელიზა დგებუაძე
|
ლესიჭინეს თემის N2
|
დოდო ხარებავა
|
ახუთის თემის N2
|
ლამზირა ჩიქოვანი
|
ნაკიანის თემის
|
მარინა ვეკუა
|
მუხურის თემის
| |
ხაბუმეს თემის N1
|
ელისო პაპავა
|
ხაბუმეს თემის N3
|
ლამზირა კვირკველია
|
ჭოღას თემის
|
ინგა, ლამზირა ფაცაცია ქობალია
|
კირცხის თემის N1
|
მურმან იზორია
|
კირცხის თემის N2
|
თეა ჯალაღონია
|
აფხაზეთის N10
|
შორენა ჯაფარიძე
|
ჩხოროწყუს N2
|
naira, ციმინტია,
|
მუხურის თემის
| |
სოფ. თაიას
| |
ხაბუმეს თემის N1
|
ნათია შენგელია
|
ახუთის თემის N2
|
თეკლე ჩიქოვანი
|
მუხურის თემის
|
STEM ფასილიტატორი
|
სოფ. თაიას
|
მარინა კვაშილავა
|
სოფ. ზუმის
|
თამარ შოგირაძე
|
აფხაზეთის N10
|
დარეჯან ლემონჯავა
|
ჩხოროწყუს N2
|
ხათუნა შენგელია
|
ლესიჭინეს თემის N1
|
ეკა ზარანდია
|
ლესიჭინეს თემის N3
|
გიზო ხორავა
|
ახუთის თემის N1
|
ჯუმბერ ჯღარკავა
|
ახუთის თემის N2
|
პერტაია ელზა
|
ახუთის თემის N2
| |
მუხურის თემის
|
შორენა გოგუა
|
ხაბუმეს თემის N1
|
სოფიო ლაგვილავა
|
ნაფიჩხოვოს თემის
|
ასმათი ჟვანია
|
კირცხის თემის N2
|
ლალი ჩარგაზია
|
აფხაზეთის N10
|
ნონა პაპავა
|
აფხაზეთის N10
|
ლელა ესართია
|
ჩხოროწყუს N2
|
ლამარა ქებურია
|
დავალებები
I დავალება
|
სამუშაო მაგიდაზე შექმენით ახალი საქაღალდე. საქარალეს დაარქვით თქვენი_სახელი_გვარი
ამ საქარალდეში შექმენით ახალი ვორდის ფაილი gancxadeba.
ნახეთ ვიდეოგაკვეთილები
ახალი ფაილის შექმნა
ტექსტის ფორმატირება (გამუქება დახრა)
აბზაცის ფორმატირება
II დავალება
|
თქვენს კომპიუტერზე მომზადეთ გაკვეთილის გეგმა იფიქრეთ რა თემაზე გააკეთებთ გაკვეთილის გეგმას. გთხოვთ შეარჩიოთ ერთი, მარტივი 45 წუთიანი ჩვეულებრივი, არაინტეგრირებული, არასაჩვენებელი, არაღია გაკვეთილი, რომ გაგიადვილდეთ მუშაობა
ნახეთ ვიდეოგაკვეთილი
SmartArt დამატება
SmartArt დიზაინი
SmartArt ფორმატი
დაფიქრდით, როგორ შეგიძლიათ გამოიყენოთ SmartArt საგაკვეთილო პროცესში? სავარაუდოდ ეს ინსტრუმენტი ასოციაციური რუკების, სტრუქტურების, მიზეზ-შედეგობრივი კავშირის გამოსავლენად გამოგადგებათ. თუ აღმოჩნდება, რომ თქვენს მიერ არჩეულ გაკვეთილის თემაში SmartArt ინსტრუმენტი ზედმეტია, ნუ შეეცდებით ძალით გამოიგონოთ აქტივობა :)
მნიშვნელოვანია:
გამოიწერეთ ეს გვერდი
დაუმეგობრდით, ან მოიწონეთ ფეისბუკ გვერდი
აუცილებლად ამ პოსტის ქვევით გააკეთეთ დღევანდელი დღის რეფლექსია
III დავალება
|
ექსელის ელემეტარული ფუნქციები
უჯრებში მუშაობა
ნახეთ ვიდეოგაკვეთილი
ახალი დიაგრამის შექმნა
დიაგრამის დიზაინი
დიაგრამის ფორმატი
დაფიქრდით, როგორ შეგიძლიათ გამოიყენოთ დიაგრამები საგაკვეთილო პროცესში? სავარაუდოდ ეს ინსტრუმენტი დინამიური ცვლილების ანალიზის დროს გამოგადგებათ. მაგალითად: თუ თქვენ მოსწავლეებს შესთავაზეთ ტესტირება ქაღალდზე დაბეჭდილი ტესტებით, საინტერესო იქნებოდა ამ ტესტირების შედეგების დიაგრამის აგება, სადაც ნათლად გამოჩნდებოდა, თუ რომელ კითხვაზე გაუჭირდათ მოსწავლეებს პასუხის გაცემა და რომელი თემა გაიგეს ყველაზე უკეთესად.
ასევე დაფიქრდით, როგორ შეიძლება გამოიყენოთ დიაგრამა თქვენს საგაკვეთილო პროცესში? იქნებ შემდეგმა მინიშნებებმა გაგიადვილოთ მუშაობა: #ლარისკურსისცვლილება, #საქართველოსტერიტორიებისაუკუნეებისმიხედვით, #საქართველოსმდინარეებისსიგრძეები, #საქართველოსმოსახლეობაეთნიკურინიშნით, #რელიგიისგავრცელება, #მოდა, #მედიანა
თუ აღმოჩნდება, რომ თქვენს მიერ არჩეულ გაკვეთილის თემაში დიაგრამის ინსტრუმენტი ზედმეტია, ნუ შეეცდებით ძალით გამოიგონოთ ეს აქტივობა :)
IV დავალება
|
დარეგისტრირდით ფოსტაზე
ტრენერს გაუგზავნეთ წერილი
შექმენით ბლოგი
ცხრილში ჩაასწორეთ თქვენი მონაცმები
ბლოგზე გამოაქვეყნეთ პოსტი „მე-x ტრენინგის რეფლექსია“. შინაარსში დაწერეთ
3 რამ რაც დაგამახსოვრდათ ტრენინგზე,
2 შეკითხვა რაზეც გინდათ მიიღოთ პასუხი
1 ნებისმიერი კომენტარი
V დავალება
|
ნახეთ ვიდეოგაკვეთილი ტექსტის ასლის შექმნა
1. თქვენს საქაღალდეში შექმენით ახალი ფაილი tbilisi
თითოეულ ფაილში ჩასვით რამდენიმე აბზაციანი ტექსტი ქართულ ენაზე. დაიმახსოვრეთ და დახურეთ
2. თქვენს საქაღალდეში შექმენით ახალი ფაილი saqartvelo
თითოეულ ფაილში ჩასვით რამდენიმე აბზაციანი ტექსტი ქართულ ენაზე. დაიმახსოვრეთ და დახურეთ
3. თქვენს საქაღალდეში შექმენით ახალი ფაილი chkhorotsku,
თითოეულ ფაილში ჩასვით რამდენიმე აბზაციანი ტექსტი ქართულ ენაზე. დაიმახსოვრეთ და დახურეთ
ინტერნეტში მოძებნეთ ინფორმაციები თქვენი საგაკვეთილო თემის შესახებ. ასლი გადაიტანეთ ვორდის დუკუმენტში
თქვენს საქაღალდეში შექმენით ახალი საქაღალდე Pictures. (suratebi)
ინტერნეტში მოძებნეთ თქვენი საგაკვეთილო თემის შესახებ სურათები და შეინახეთ თქვენს საქაღალდეში
1. ინტერნეტში მოძებნეთ თბილისის სურათი. დაიმახსოვრეთ თქვენი საქაღალდის ქვესაქაღალდეში Pictures (suratebi). გახსენით ფაილი tbilisi.docx. ჩასვით თბილისის სურათი
2. ინტერნეტში მოძებნეთ ჩხოროწყუს სურათი. დაიმახსოვრეთ თქვენი საქაღალდის ქვესაქაღალდეში Pictures (suratebi). გახსენით ფაილი chkhorotsku. ჩასვით ჩხოროწყუს სურათი
3. ინტერნეტში მოძებნეთ სურათი საქართველოს შესახებ. დაიმახსოვრეთ თქვენი საქაღალდის ქვესაქაღალდეში Pictures (suratebi). გახსენით ფაილი saqartvelo. ჩასვით საქართველოს სურათი
ბლოგზე გამოაქვეყნეთ პოსტი „მე-x ტრენინგის რეფლექსია“. შინაარსში დაწერეთ
3 რამ რაც დაგამახსოვრდათ ტრენინგზე,
2 შეკითხვა რაზეც გინდათ მიიღოთ პასუხი
1 ნებისმიერი კომენტარი
პოსტს დაამატეთ თქვენს მიერ ინტერნეტში მოძიებული სურათი
VI დავალება
|
ამ ტრენინგზე დაგვჭირდება ტექსტი და სურათი. ტექსტის ასლი შეგიძლიათ ვიდეოგაკვეთილის ვებგვერდიდან გადმოიტანოთ ვორდის დოკუმენტში, ხოლო სურათისთვის მოძებნეთ სურათი „პინგვინი“, შეინახეთ თქვენს საქაღალდეში.
ან შეგიძლიათ სურათი და ტექსტი ერთად ჩამოტვირთოთ შემეგ ჩამოტვირთული ფაილი გადაიტანეთ თქვენს საქაღალდეში.
ნახეთ ვიდეოგაკვეთილი სურათის დამატება
სურათის ფორმატი
ბლოგზე გამოაქვეყნეთ პოსტი „მე-x ტრენინგის რეფლექსია“. შინაარსში დაწერეთ
3 რამ რაც დაგამახსოვრდათ ტრენინგზე,
2 შეკითხვა რაზეც გინდათ მიიღოთ პასუხი
1 ნებისმიერი კომენტარიდაფიქრდით, როგორ შეგიძლიათ გამოიყენოთ სურათები საგაკვეთილო პროცესში?
__________________________
VII დავალება პრეზენტაცია
|
ახალი პრეზენტაციის შექმნა
პირველი სლაიდი
ახალი სლაიდის დამატება
ტექსტის დამატება
სლაიდზე ცხრილის დამატება მოქმედებები, დიზაინი
სლაიდზე გრაფიკის დამატება
სლაიდზე სმარტარტის დამატება
სლაიდზე სურათის დამატება
პრეზენტაციის დიზაინი
გადასვლები
ანიმაციები
სლაიდის გაშვება
თქვენს კომპიუტერზე მოამზადეთ გაკვეთილის გეგმის თემის შესაბამისი პრეზენტაცია. დაურთეთ ტექსტი, სურათები, შეცვალეთ დიზაინი და გაუკეთეთ გადასვლის ეფექტები
VIII დავალება ბლოგზე პრეზენტაციის ატვირთვა
|
ბლოგზე გამოაქვეყნეთ პრეზენტაცია
ბლოგზე გამოაქვეყნეთ გაკვეთილის გეგმა
ბლოგზე გამოაქვეყნეთ პროექტის გეგმა
ბლოგზე გამოაქვეყნეთ თქვენი პორტფოლიო
IX დავალება ტესტი
|
შექმენიტ ახალი ელექტრონული ტესტი
ბლოგზე გამოაქვეყნეთ ტესტი
Comments
Post a Comment