-->

ისტ გამოყენება სასწავლო პროცესში




იხილეთ პროგრამა

ჩამოტვირთეთ სახელმძღვანელო 

გრაფიკი


თხა და გიგო


საბოლოო დავალება



1. ბლოგზე შექმენით ახალი პოსტი გაკვეთილის გეგმა და ბმულის საშუალებით გამოაქვეყნეთ დისკში ატვირთული გაკვეთილის გეგმა

2. ბლოგზე შექმენით ახალი პოსტი პრეზენტაცია და ბმულის საშუალებით გამოაქვეყნეთ დისკში ატვირთული თქვენი გაკვეთილის გეგმის შესაბამისი პრეზენტაცია

3. ბლოგზე შექმენით ახალი პოსტი პორტფოლიო და ბმულის საშუალებით გამოაქვეყნეთ დისკში ატვირთული თქვენი სამუშაო საქაღალდე (აქ გათავსებული იქნება ფაილები, teqsti.docx.  gancxadeba.docx, cxrili.docx, smartart.docx, grfiki.docx, surati.docx. tbilisi.docx, cxorocxku.docx.....

saqartvelo.pptx xelfasi.xlcx

სხვადასხვა სურათები

პრეზენტაცია


4. ბლოგზე დაარედაქტირეთ პოსტი პროექტი და უპასუხეთ კითხვებს


5. დააკომენტარეთ 3 კოლეგის ბლოგზე განთავსებული მასალა (ან პრეზენტაცია ან გაკვეთილის გეგმა). აირჩიეთ ერთი კოლეგა თქვენს ზევით, თქვენს ქვევით და ერთი ნებისმიერი    

(დაფიქრდით ეს მეთოდი როგორ შეგიძლიათ გამოიყენოთ საგაკვეთილო პროცესში)


მონაწილეეები:

ელიზა დგებუაძე

დოდო ხარებავა












ლელა შენგელია





 მონაწილეები

ჩხოროწყუს N2
ლამარა ქებურია
ლესიჭინეს თემის N1
ელიზა დგებუაძე
ლესიჭინეს თემის N2
დოდო ხარებავა
ახუთის თემის N2
ლამზირა ჩიქოვანი
ნაკიანის თემის
მარინა ვეკუა
მუხურის თემის

ხაბუმეს თემის N1
ელისო  პაპავა
ხაბუმეს თემის N3
ლამზირა კვირკველია
ჭოღას თემის
ინგალამზირა ფაცაცია ქობალია
კირცხის თემის N1
მურმან იზორია
კირცხის თემის N2
თეა ჯალაღონია
აფხაზეთის N10
შორენა ჯაფარიძე


ჩხოროწყუს N2
naira,  ციმინტია,
მუხურის თემის

სოფთაიას

ხაბუმეს თემის N1
ნათია შენგელია
ახუთის თემის N2
თეკლე ჩიქოვანი
მუხურის თემის
STEM ფასილიტატორი
სოფთაიას
მარინა კვაშილავა
სოფზუმის
თამარ  შოგირაძე
აფხაზეთის N10
დარეჯან  ლემონჯავა
ჩხოროწყუს N2
ხათუნა შენგელია
ლესიჭინეს თემის N1
ეკა ზარანდია
ლესიჭინეს თემის N3
გიზო ხორავა
ახუთის თემის N1
ჯუმბერ ჯღარკავა
ახუთის თემის N2
პერტაია ელზა
ახუთის თემის N2

მუხურის თემის
შორენა გოგუა
ხაბუმეს თემის N1
სოფიო ლაგვილავა
ნაფიჩხოვოს თემის
ასმათი ჟვანია
კირცხის თემის N2
ლალი ჩარგაზია
აფხაზეთის N10
ნონა პაპავა
აფხაზეთის N10
ლელა ესართია
ჩხოროწყუს N2
ლამარა ქებურია


დავალებები





 დავალება

სამუშაო მაგიდაზე შექმენით ახალი საქაღალდე. საქარალეს დაარქვით  თქვენი_სახელი_გვარი

ამ საქარალდეში შექმენით ახალი ვორდის ფაილი gancxadeba.
აკრიფეთ განცხადების ტექსტი და გააფორმეთ

ნახეთ ნიმუში





ნახეთ ვიდეოგაკვეთილები

ახალი ფაილის შექმნა
ტექსტის ფორმატირება (გამუქება დახრა)
აბზაცის ფორმატირება



II  დავალება

თქვენს კომპიუტერზე მომზადეთ გაკვეთილის გეგმა  იფიქრეთ რა თემაზე გააკეთებთ გაკვეთილის გეგმას. გთხოვთ შეარჩიოთ ერთი, მარტივი 45 წუთიანი ჩვეულებრივი, არაინტეგრირებული, არასაჩვენებელი, არაღია გაკვეთილი, რომ გაგიადვილდეთ მუშაობა

ნახეთ ვიდეოგაკვეთილი
SmartArt დამატება
SmartArt დიზაინი
SmartArt ფორმატი


დაფიქრდით, როგორ შეგიძლიათ გამოიყენოთ SmartArt საგაკვეთილო პროცესში? სავარაუდოდ ეს ინსტრუმენტი ასოციაციური რუკების, სტრუქტურების, მიზეზ-შედეგობრივი კავშირის გამოსავლენად გამოგადგებათ. თუ აღმოჩნდება, რომ თქვენს მიერ არჩეულ გაკვეთილის თემაში  SmartArt ინსტრუმენტი ზედმეტია, ნუ შეეცდებით ძალით გამოიგონოთ აქტივობა  :)


მნიშვნელოვანია:
გამოიწერეთ ეს გვერდი
დაუმეგობრდით, ან მოიწონეთ ფეისბუკ გვერდი
აუცილებლად ამ პოსტის ქვევით გააკეთეთ დღევანდელი დღის რეფლექსია

III  დავალება


ექსელის ელემეტარული ფუნქციები
უჯრებში მუშაობა


ნახეთ ვიდეოგაკვეთილი
ახალი დიაგრამის შექმნა 
დიაგრამის დიზაინი
დიაგრამის ფორმატი


დაფიქრდით, როგორ შეგიძლიათ გამოიყენოთ დიაგრამები საგაკვეთილო პროცესში? სავარაუდოდ ეს ინსტრუმენტი დინამიური ცვლილების ანალიზის დროს გამოგადგებათ. მაგალითად: თუ თქვენ მოსწავლეებს შესთავაზეთ ტესტირება ქაღალდზე დაბეჭდილი ტესტებით, საინტერესო იქნებოდა ამ ტესტირების შედეგების დიაგრამის აგება, სადაც ნათლად გამოჩნდებოდა, თუ რომელ კითხვაზე გაუჭირდათ მოსწავლეებს პასუხის გაცემა და რომელი თემა გაიგეს ყველაზე უკეთესად.

ასევე დაფიქრდით, როგორ შეიძლება გამოიყენოთ დიაგრამა თქვენს საგაკვეთილო პროცესში? იქნებ შემდეგმა მინიშნებებმა გაგიადვილოთ მუშაობა: #ლარისკურსისცვლილება, #საქართველოსტერიტორიებისაუკუნეებისმიხედვით, #საქართველოსმდინარეებისსიგრძეები, #საქართველოსმოსახლეობაეთნიკურინიშნით, #რელიგიისგავრცელება, #მოდა, #მედიანა

თუ აღმოჩნდება, რომ თქვენს მიერ არჩეულ გაკვეთილის თემაში  დიაგრამის ინსტრუმენტი ზედმეტია, ნუ შეეცდებით ძალით გამოიგონოთ ეს აქტივობა  :)

IV  დავალება

დარეგისტრირდით ფოსტაზე

ტრენერს გაუგზავნეთ წერილი

შექმენით ბლოგი

ცხრილში ჩაასწორეთ თქვენი მონაცმები



ბლოგზე გამოაქვეყნეთ პოსტი „მე-x ტრენინგის რეფლექსია“. შინაარსში დაწერეთ

3 რამ რაც დაგამახსოვრდათ ტრენინგზე,
2 შეკითხვა რაზეც გინდათ მიიღოთ პასუხი
1 ნებისმიერი კომენტარი

 დავალება


ნახეთ ვიდეოგაკვეთილი ტექსტის ასლის შექმნა


1. თქვენს საქაღალდეში შექმენით ახალი ფაილი tbilisi
თითოეულ ფაილში ჩასვით რამდენიმე აბზაციანი ტექსტი ქართულ ენაზე. დაიმახსოვრეთ და დახურეთ

2. თქვენს საქაღალდეში შექმენით ახალი ფაილი saqartvelo
თითოეულ ფაილში ჩასვით რამდენიმე აბზაციანი ტექსტი ქართულ ენაზე. დაიმახსოვრეთ და დახურეთ

3. თქვენს საქაღალდეში შექმენით ახალი ფაილი  chkhorotsku,
თითოეულ ფაილში ჩასვით რამდენიმე აბზაციანი ტექსტი ქართულ ენაზე. დაიმახსოვრეთ და დახურეთ

ინტერნეტში მოძებნეთ ინფორმაციები თქვენი საგაკვეთილო თემის შესახებ. ასლი გადაიტანეთ ვორდის დუკუმენტში



თქვენს საქაღალდეში შექმენით ახალი საქაღალდე Pictures.  (suratebi)

ინტერნეტში მოძებნეთ თქვენი საგაკვეთილო თემის შესახებ სურათები და შეინახეთ თქვენს საქაღალდეში





1. ინტერნეტში მოძებნეთ თბილისის სურათი. დაიმახსოვრეთ თქვენი საქაღალდის ქვესაქაღალდეში 
Pictures  (suratebi).  გახსენით ფაილი tbilisi.docx. ჩასვით თბილისის სურათი

2.  ინტერნეტში მოძებნეთ ჩხოროწყუს  სურათი. დაიმახსოვრეთ 
თქვენი საქაღალდის ქვესაქაღალდეში Pictures  (suratebi).  გახსენით ფაილი chkhorotsku. ჩასვით ჩხოროწყუს სურათი

3.  ინტერნეტში მოძებნეთ სურათი საქართველოს შესახებ. დაიმახსოვრეთ 
თქვენი საქაღალდის ქვესაქაღალდეში Pictures  (suratebi).  გახსენით ფაილი saqartvelo. ჩასვით საქართველოს სურათი

ბლოგზე გამოაქვეყნეთ პოსტი „მე-x ტრენინგის რეფლექსია“. შინაარსში დაწერეთ

3 რამ რაც დაგამახსოვრდათ ტრენინგზე,
2 შეკითხვა რაზეც გინდათ მიიღოთ პასუხი
1 ნებისმიერი კომენტარი


პოსტს დაამატეთ თქვენს მიერ ინტერნეტში მოძიებული სურათი

VI  დავალება

ამ ტრენინგზე დაგვჭირდება ტექსტი და სურათი. ტექსტის ასლი შეგიძლიათ ვიდეოგაკვეთილის ვებგვერდიდან გადმოიტანოთ ვორდის დოკუმენტში, ხოლო სურათისთვის მოძებნეთ სურათი „პინგვინი“, შეინახეთ თქვენს საქაღალდეში.

ან შეგიძლიათ სურათი და ტექსტი ერთად ჩამოტვირთოთ შემეგ ჩამოტვირთული ფაილი გადაიტანეთ თქვენს საქაღალდეში. 

ნახეთ ვიდეოგაკვეთილი სურათის დამატება

სურათის ფორმატი


 ბლოგზე გამოაქვეყნეთ პოსტი „მე-x ტრენინგის რეფლექსია“. შინაარსში დაწერეთ

3 რამ რაც დაგამახსოვრდათ ტრენინგზე,
2 შეკითხვა რაზეც გინდათ მიიღოთ პასუხი
1 ნებისმიერი კომენტარი
დაფიქრდით, როგორ შეგიძლიათ გამოიყენოთ სურათები  საგაკვეთილო პროცესში? 


__________________________
VII  დავალება პრეზენტაცია

ახალი პრეზენტაციის შექმნა
პირველი სლაიდი
ახალი სლაიდის დამატება
ტექსტის დამატება
სლაიდზე ცხრილის დამატება მოქმედებები, დიზაინი
სლაიდზე გრაფიკის დამატება
სლაიდზე სმარტარტის დამატება
სლაიდზე სურათის დამატება
პრეზენტაციის დიზაინი
გადასვლები
ანიმაციები
სლაიდის გაშვება








თქვენს კომპიუტერზე მოამზადეთ გაკვეთილის გეგმის თემის შესაბამისი პრეზენტაცია. დაურთეთ ტექსტი, სურათები, შეცვალეთ დიზაინი და გაუკეთეთ გადასვლის ეფექტები



VIII  დავალება ბლოგზე პრეზენტაციის ატვირთვა


ბლოგზე გამოაქვეყნეთ პრეზენტაცია

ბლოგზე გამოაქვეყნეთ გაკვეთილის გეგმა
ბლოგზე გამოაქვეყნეთ პროექტის გეგმა

ბლოგზე გამოაქვეყნეთ თქვენი პორტფოლიო




IX  დავალება ტესტი


შექმენიტ ახალი ელექტრონული ტესტი
ბლოგზე გამოაქვეყნეთ ტესტი

0 კომენტარი :

გააკეთეთ კომენტარი

იყიდეთ ბითკოინი საკრედიტო ბარათით