ინტელის ტრენინგების პროგრამა
კურსის მიმოხილვა
მოდული 1: პროექტებით სწავლება
თემა: პროექტებზე დაფუძნებული სწავლება და პროექტის მონახაზი
ძირითადი აქტივობები:
·
პორტფოლიოს კომპონენტების გაცნობა
·
სტატიის მომზადება პროექტებით სწავლების თემაზე და მისი გამოცემა
·
თქვენი პროექტის შესაბამისი 21-საუკუნის უნარ-ჩვევების შერჩევა
·
საპროექტო იდეების გენერირება
·
რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
მოდული 2: ჩემი პროექტის დაგეგმვა
თემა: მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები და მოსწავლეზე
ორიენტირებული შეფასება
ორიენტირებული შეფასება
ძირითადი აქტივობები:
·
სტანდარტების შემუშავება თქვენი პროექტისთვის
·
სასწავლო ამოცანების ჩამოყალიბება
·
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება
·
შეფასების ეფექტური სტრატეგიების მოკვლევა
·
დროში გაწერილი შეფასების გეგმის მონახაზის შექმნა
·
შეფასების ფორმის შედგენა მოსწავლეთა საჭიროებების გამოვლენისთვის
·
პროექტის პორტფოლიოს პრეზენტაციის შექმნა
·
რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
მოდული 3: კავშირები
თემა: ინტერნეტის გამოყენება სწავლა-სწავლების პროცესში
ძირითადი აქტივობები:
·
უკუკავშირის მიღება პროექტის პორტფოლიოზე და მოსწავლეთა უკვე გამოვლენილი საჭიროებების შეფასება
·
იდეების გაზიარება, პროექტზე დაფუძნებული სწავლებით სტანდარტის შედეგების მიღწევაზე
·
საავტორო უფლებების კანონმდებლობის გაცნობა და მისი გამოყენება
·
ციტირებული წყაროების შემცველი დოკუმენტის შექმნა
·
ინტერნეტრესურსების გამოყენების დანერგვა კვლევის, კომუნიკაციის, თანამშრომლობის, პრობლემების გადაჭრისა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარების მხარდასაჭერად.
·
ონლაინთანამშრომლობითი ვებსაიტების გამოყენება პროექტის იდეების გაზიარებისთვის
·
რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
მოდული 4: სასწავლო ნიმუშების შედგენა
თემა: პროექტის შედეგები მოსწავლის თვალთახედვით
ძირითადი აქტივობები:
·
სტრატეგიების შერჩევა პროექტებზე დაფუძნებულ და მოსწავლეზე ორიენტირებულ საკლასო გარემოსთან მოსწავლეების ადაპტირების ხელშესაწყობად
·
მოსწავლეთა მიერ შექმნილი გამოცემის, პრეზენტაციის, მინიენციკლოპედიის ან ბლოგის ნიმუშის შექმნა სწავლის შედეგების დემონსტრირების მიზნით
·
სწავლების პროცედურების მონახაზის შედგენა
·
მოსწავლეთა ნამუშევრების თვითშეფასება
·
რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
მოდული 5: მოსწავლეთა პროექტების შეფასება
თემა: განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასება
ძირითადი აქტივობები:
·
უკუკავშირის მიღება მოსწავლის ნიმუშზე
·
შეფასების პროცესში მოსწავლეების ჩართვასთან დაკავშირებული პოტენციური სირთულეებისა და მათი დაძლევის გზების მოძიება
·
თქვენ მიერ გამოყენებული შეფასების ფორმების ანალიზი და შეფასება/თვითშეფასება
·
შემაჯამებელი შეფასების პირველადი ვარიანტის შედგენა
·
თქვენი მოსწავლეებისთვის შესაბამისი შეფასების ფორმების შედგენა
·
შეფასების ფორმების შედგენის შემდეგ, მოსწავლეთათვის შექმნილი პროექტის ნიმუშის გადახედვა და შესაბამისი ცვლილებების შეტანა
·
პროექტის გეგმის განახლება
·
რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
მოდული 6: დაგეგმვა მოსწავლეთა წარმატებისთვის
თემა: მოსწავლეთა ხელშეწყობა და ორიენტირება დამოუკიდებელ მუშაობაზე
ძირითადი აქტივობები:
·
დიფერენცირებული სწავლების სტრატეგიების განხილვა
·
მოსწავლეთა დამოუკიდებელი მუშაობის ხელშემწყობი შეფასების ფორმების შექმნა
·
მოსწავლეთათვის დამატებითი დამხმარე მასალების შექმნა
·
პროექტის გეგმის შეცვლა სხვადასხვა სტილის/დონის მოსწავლეთა საჭიროებების გათვალისწინებით
·
რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
·
თვითშეფასება, თუ რამდენად წარმატებით შექმენით მოსწავლეზე ორიენტირებული
საკლასო გარემო
მოდული 7: ფასილიტაცია ტექნოლოგიების გამოყენებით
თემა: მასწავლებელი, როგორც ფასილიტატორი
ძირითადი აქტივობები:
·
კითხვის დასმის სტრატეგიები მაღალი დონის სააზროვნო უნარების ხელშესაწყობად
·
დამხმარე მასალების შექმნა
·
პროექტის გეგმის განახლება
·
განხორციელების სტრატეგიების განხილვა
·
დოკუმენტების შექმნა მენეჯმენტისთვის
·
საგაკვეთილო გეგმის შეფასება და განახლება შეფასების შედეგების მიხედვით
·
რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
მოდული 8: პროექტის პორტფოლიოს ჩვენება
თემა: შესწავლილის გაზიარება
ძირითადი აქტივობები:
·
შენი ნამუშევრის მომზადება წარსადგენად
·
პროექტის პორტფოლიოზე უკუკავშირის მიღება და გაცემა
·
რეფლექსია თქვენს ბლოგზე
·
ინტელის ძირითადი კურსის შეფასება
ტრენინგის გავლა ფასდება 2 კრედიტქულით, ხოლო სოციალური ან სასწავლო პროექტის განხორციელბა – 0,5 კრედიტქულით
ნახეთ ვიდეო
ძალიან საინტერესოა
ReplyDeleteძალიან საინტერესოა. ამასთანავე შეიძენ ცოდნას და გამოცდილებას...
ReplyDeleteძალიან საინტერესო ტრენინგებია.
ReplyDelete