ინტელის ტრენინგი ჩხოროწყუ 2017 აქტივობები
I აქტივობა
|
როგორც ტრენინგზე გითხარით, მნიშვნელოვანია რომ თქვენ დამოუკიდებლად შედიოდეთ თქვენს პოსტაზე. არ ისარგებლოთ, სკოლის ფოსტით. სკოლის ფოსტაზე ვერ შევქმნით თქვენს ბლოგს
ნახეთ დამხმარე ვიდეოგაკვეთილები და უმორჩილესად გთხოვთ ტრენინგზე გამოცხადებამდე გაიმეოროთ წინა ტრენინგზე გავლილი მასალები:
- ელფოსტაში რეგისტრაციის ვიდეოგაკვეთილი (იმ შემთხვევაში თუ რეგისტრირებული არ ხართ)
- ელფოსტაში მუშაობის ვიდეოგაკვეთილი
- ბლოგზე რეგისტრაცია და მასალების გამოქვეყნების ვიდეოგაკვეთილი
- ვიდეოგაკვეთილები Ms. Word, Ms Powerpoint,
მოსინჯეთ, შეგიძლიათ თუ არა საქაღალდის ან მარტივი ტექსტის შექმნა, ელ-ფოსტაში მუშაობა, წერილის გაგზავნა და მიღება.
დავალება:
ბლოგიდან ჩამოტვირთეთ ტრენინგის სახელმძღვალეო და დააინსტალირეთ.
წაიკითხეთ პირველი მოდული
ყურადღება გაამახვილეთ დოკუმენეტებზე
წაიკითხეთ პირველი მოდული
- 21-საუკუნის უნარ-ჩვევები
- პორტფოლიოს ჩეკლისტი
- პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკა
- პროექტის გეგმის შაბლონი
ნახეთ ჯგუფების განაწილება საათების მიხედვით
ტრენინგის გრაფიკი
დღეები
|
I
|
II
|
III
|
IV
|
V
|
VI
|
VII
|
VIII
|
IX
|
რიცხვი
| 22.04 | 23.04 |
01.05
| ||||||
დღე
| |||||||||
სთ
| 14.00 | 14.00 |
14:00
|
14:00
|
14.00
|
14.00
|
14.00
|
14.00
|
14.00
|
IV ჯგუფი 14:00-18:00
|
დაასრულეთ შემდეგი სამუშაოები:
გემის შაბლონში
თემა
მიმართულების მიცემი კითხები
საავტორო უფლებების ფაილი
შექმენით პრეზენტაცია
წაიკითხეთ მე-5 მოდული
გემის შაბლონში
თემა
მიმართულების მიცემი კითხები
საავტორო უფლებების ფაილი
შექმენით პრეზენტაცია
წაიკითხეთ მე-5 მოდული
მე-5 და მე-6 ჯგუფები
|
ტრენინგის გრაფიკი
დღეები
|
I
|
II
|
III
|
IV
|
V
|
VI
|
VII
|
VIII
|
IX
|
რიცხვი
| 22.04 | 23.04 |
30.05
|
6.05
|
7.05
|
13.05
|
14.05
|
20.05
| |
დღე
|
კვ
|
შაბ
|
კვ
|
შაბ
|
კვ
|
შაბ
| |||
სთ
| 11.00 | 10.00 |
10:00
|
10.00
|
10.00
|
10.00
|
10.00
|
10.00
|
საღამოს ჯგუფი 10:00-14:00
|
2 დღუის რეფლექსუი
პრეზენტაციის იდეა ნახეთ ვიდეო
პრეზენტაციის ატვირთვა
პრეზენტაციის იდეა ნახეთ ვიდეო
პრეზენტაციის ატვირთვა
დღეები
|
I
|
II
|
III
|
IV
|
V
|
VI
|
VII
|
VIII
|
IX
|
რიცხვი
| 22.05 | 23.04 |
06.05
|
07.05
|
20.05
| ||||
დღე
| შაბ | კვ |
შაბ
|
კვ
|
შაბ
| ||||
სთ
| 14.00 | 14.00 |
14:00
|
14:00
|
14.00
|
საღამოს ჯგუფი 14:00-18:00
|
დამატებითი შეხვედრები იმ მონაწილეებისთვის, ვინც ვერ მოახერხა ჯგუფში გადანაწილება. შემდეგ გააგრძელებენ 10 საათიან ჯგუფში მუშაობას
დღეები
|
I
|
II
|
III
|
IV
|
V
|
VI
|
VII
|
VIII
|
IX
|
რიცხვი
| 29.05 | 30.0 |
20.05
| ||||||
დღე
| შაბ | კვ |
შაბ
|
კვ
|
შაბ
| ||||
სთ
| 14:00 | 10.00 |
14.00
|
დამატებით შეხვედრა
|
1 |
პირველი დღე
|
სახელმძღვანელოს გაცნობა
საქაღალდის (პორტფოლიოს)შექმნა
მნიშვნელოვანი დოკუმენტები
დავალება
მნიშვნელოვანი დოკუმენტები
- 21-საუკუნის უნარ-ჩვევები
- პორტფოლიოს ჩეკლისტი
- პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკა
- პროექტის გეგმის შაბლონი
თუ ვერ მოხერხეთ სახელმძღვანელოს ჩამოტვირთვა, გაეცანით ინტერნეტ ვერსიას
მეორე დღე
|
ბლოგის შექმნა
პირადობის ასლი
ნახეთ ნიმუშები (.zip)
ბლოგზე გააკეთეთ პოსტი სათაურით პირველი მოდულის რეფლექსია
დაწერეთ ტექსტი ამ მოდულმა გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა ჩემს როლზე სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვის პროცესში
პირადობის ასლი
ნახეთ ნიმუშები (.zip)
- 21-საუკუნის უნარჩვევები
- ესგ
- ბლუმის ტაქსონომა
თუ ვერ მოხერხეთ სახელმძღვანელოს ჩამოტვირთვა, გაეცანით ინტერნეტ ვერსიას
მეორე მოდული
|
მნიშვნელოვანია: პირველი აქტივობა 21-საუკუნის უნარჩვევების და სტანდარტის შერჩევა, ბლუმის ტაქსონომიით შეფასება (გადის თუ არა მაღალ სააზროვნო უნარებზე)
ამოცანების მისადაგება
გონებრივი იერიში კითხვების ფურცელების შევსება
მეორე აქტივობა პრეზენტაცია მიმართულების მიმცემ კითხვებაზე
17 გვერდიანი ნიმუშის ნახვა
რეფლექსია
პროექტის გეგმის შაბლონზე მუშაობა (ტემის შერჩევა, სტანდარტის მისადაგება, ამოცანები, მიმართულების მიმცემი კითხვების შერჩევა)
დავალება გეგმის შაბლონში ჩაწერეთ შერჩეული თემის სტანდარტები. წაიკითხეთ მესამე მოდული, ყურადღება გაამახვილეთ მეორე აქტივობაზე და პრეზენტაციაზე საავტორო უფლებების ქაოსი
მეოთხე დღე
|
ეს მოდული დამეხმარა, დავფიქრებულიყავი, რა გავლენა შეიძლება ჰქონდეს ინტერნეტს სწავლის პროცესზე, კერძოდ…
დავალება დამოუკიდებლად იმუშავეთ და შექმენით პროქტის თემის შესაბამისი პრეზენტაციის მაკეტი, გაწერეთ სცენარი
მეხუთე დღე
|
მეექვსე დღე
|
შეფასების რუბრიკების ბიბლიოთეკა
პროექტის შეფასების 5 სტრატეგია
რეფლექსია
დავალება
საქაღალდეში შეფასებები გადაიტანეთ პრეზენტაციის და ბუკლეტის შეფასების რუბრიკები
ნახეთ ვიდეოგაკვეთილი პრეზენტაციის ატვირთვა ბლოგზე
წაიკითხეთ მე-6 მოდული
მეშვიდე დღე
|
ნახეთ ვიდეოგაკვეთილი პორტფოლიოს ატვირთვა ბლოგზე
ბლოგზე კომენტარების გაცვლა
მეოთხე მოდულის გაცნობა
რეფლექსია
ბლოგზე გააკეთეთ პოსტი სათაურით მეოთხე მოდულის რეფლექსია
დაწერეთ ტექსტი
როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები სწავლის პროცესის ხელშეწყობისა და შეფასებისთვის?
შექმენით პრეზენტაცია საქაღალდეში მოსწავლის ნიმუში
პროექტების შეფასებაზე
მეოთხე მოდულის გაცნობა
რეფლექსია
როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები სწავლის პროცესის ხელშეწყობისა და შეფასებისთვის?
შექმენით პრეზენტაცია საქაღალდეში მოსწავლის ნიმუში
პროექტების შეფასებაზე
პრეზენტაციის ატვირთვა ბლოგზე
ბლოგზე კომენტარები (საკუთარი მონაცემების შეტანა ცრილში)
კომენტარების შპარგალკა
დავალება
დაასრულეთ და ატვირთეთ თქვენი პრეზენტაცია ბლოგზე
მერვე დღე
|
თანამშრომელებთან გაზიარება
პორტფოლიოს ატვირთვა
მეცხრე დღე
|
პრეზენტაციების წარდგენა
მესამე ჯგუფის შეხვედრა გაიმართება 29-30 აპრილს შაბათს 10:00 საათზე და კვირას 30 აპრილს 14:00 საათზე
|
მონაწილეები
გისურვებთ წარმატებას
Comments
Post a Comment