აქტივობები: ინტელის ტრენინგი ზუგდიდი 2017 შემოდგომა







სასურველია გქონდეთ თქვენი ლეპტოპი, რომელსაც ადგილზე გავმართავთ)





ტრენინგის გრაფიკი:
კურსის ხანგრძლივობაა: 36 საათი — 9  დღე (დღეში 4 საათი)



I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
09.09
10.09
16.09
17.09
30.09
01.10
07.10
08.10
14.10
შაბ
კვ
შაბ
კვ
შაბ
კვ
შაბ
კვ
შაბ


ტრენინგი დაიწყება დილის ჯგუფში 10:00-დან 14:00-მდე, საღამოს ჯგუფში  14:00 დან 18:00 მდე



რეგისტრირებული პედაგოგებისთვის დასწრება სავალდებულოა.


აქტივობა 

დამოუკიდებლად შედით თქვენს ფოსტაზე და გამოგზავნეთ წერილი dato.malania@gmail.com მისამართზე. წერილის შინაარსში აღწერეთ თქვენი მოლოდინები.

საპასუხო წერილში თქვენ მიიღებთ სახელმძღვანელოს ჩამოტვირთვის ინსტრუქციას


როგორც ტრენინგზე გითხარით, მნიშვნელოვანია რომ თქვენ დამოუკიდებლად შედიოდეთ თქვენს პოსტაზე. არ ისარგეაბლოთ, სკოლის ფოსტით. სკოლის ფოსტაზე ვერ შევქმნით თქვენს ბლოგს

ნახეთ დამხმარე ვიდეოგაკვეთილები და უმორჩილესად გთხოვთ ტრენინგზე გამოცხადებამდე გაიმეოროთ წინა ტრენინგზე გავლილი მასალები:   
მოსინჯეთ, შეგიძლიათ თუ არა საქაღალდის ან მარტივი ტექსტის შექმნა, ელ-ფოსტაში მუშაობა, წერილის გაგზავნა და მიღება.


დავალება:

ბლოგიდან ჩამოტვირთეთ ტრენინგის სახელმძღვალეო და დააინსტალირეთ.
წაიკითხეთ პირველი მოდული


ყურადღება გაამახვილეთ დოკუმენეტებზე


  • 21-საუკუნის უნარ-ჩვევები
  • პორტფოლიოს ჩეკლისტი
  • პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკა
  • პროექტის გეგმის შაბლონი




I ჯგუფი 




პირველი დღე

სახელმძღვანელოს გაცნობა
საქაღალდის (პორტფოლიოს)შექმნა

მნიშვნელოვანი დოკუმენტები

  • 21-საუკუნის უნარ-ჩვევები
  • პორტფოლიოს ჩეკლისტი
  • პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკა
  • პროექტის გეგმის შაბლონი


დავალება 

თუ ვერ მოხერხეთ სახელმძღვანელოს ჩამოტვირთვა, გაეცანით ინტერნეტ  ვერსიას  

იფიქრეთ პროექტის თემაზე  

ნახეთ ვიდეო ბლოგში მუშაობა


მეორე დღე
ბლოგის შექმნა
პირადობის ასლი
ნახეთ ნიმუშები (.zip) 


ბლოგზე გააკეთეთ პოსტი სათაურით პირველი მოდულის რეფლექსია

დაწერეთ ტექსტი  ამ მოდულმა გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა ჩემს როლზე სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვის პროცესში

დავალება წაიკითხეთ მეორე მოდულის  პირველი აქტივობა
ყურადღება გაამახვილეთ

  • 21-საუკუნის უნარჩვევები
  • ესგ 
  • ბლუმის ტაქსონომია 


თუ ვერ მოხერხეთ სახელმძღვანელოს ჩამოტვირთვა, გაეცანით ინტერნეტ  ვერსიას  

იფიქრეთ პროექტის თემაზე  


  
მესამე დღე 


მნიშვნელოვანია: მეორე მოდული, პირველი აქტივობა 21-საუკუნის უნარჩვევების და სტანდარტის შერჩევა, ბლუმის ტაქსონომიით შეფასება (გადის თუ არა მაღალ სააზროვნო უნარებზე)

ამოცანების მისადაგება


გონებრივი იერიში კითხვების ფურცელების შევსება
მეორე აქტივობა პრეზენტაცია მიმართულების მიმცემ კითხვებაზე
17 გვერდიანი ნიმუშის ნახვა

რეფლექსია
ბლოგზე გააკეთეთ პოსტი სათაურით მეორე მოდულის რეფლექსია

დაწერეთ ტექსტი ეს მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა სტანდარტების და  მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით...“ 

პროექტის გეგმის შაბლონზე მუშაობა (ტემის შერჩევა, სტანდარტის მისადაგება, ამოცანები, მიმართულების მიმცემი კითხვების შერჩევა)  



დავალება გეგმის შაბლონში ჩაწერეთ შერჩეული თემის სტანდარტები. წაიკითხეთ მესამე მოდული, ყურადღება გაამახვილეთ მეორე აქტივობაზე და პრეზენტაციაზე საავტორო უფლებების ქაოსი


მეოთხე დღე  

მესამე მოდულის გაცნობა. მნიშვნელოვანია მეორე აქტივობა საავტორო უფლებების ქაოსი
საავტორო უფლებების ნიმუშები და შაბლონების ნახვა 

პრეზენტაციის სიმულაცია

რეფლექსია

გააკეთეთ პოსტი სათაურით მესამე მოდულის რეფლექსია

დაწერეთ ტექსტი
ეს მოდული დამეხმარა, დავფიქრებულიყავი, რა გავლენა შეიძლება ჰქონდეს ინტერნეტს სწავლის პროცესზე, კერძოდ… 



დავალება დამოუკიდებლად იმუშავეთ და შექმენით პროქტის თემის შესაბამისი  პრეზენტაციის მაკეტი, გაწერეთ სცენარი
თქვენს პორტოლიოში შქმენით დოკუმენტი საავტორო უფლებების მარტივი შაბლონის მიხედვით

წაიკითხეთ მე-4 მოდული

მეხუთე დღე   
ნიმუშების ნახვა

პრეზენტაციის მოზადება

ბუკეტზე მუშაობა

დავალება 


წაიკითხეთ მე-5 მოდული, ყურადღება გაამახვილეთ 

გააკეთეთ პოსტი სათაურით მეოთხე  მოდულის რეფლექსია

დაწერეთ ტექსტი 
აკლია ტექსტი

დაასრულეთ პრეზენტაცია



მეექვსე დღე  

პროექტების შეფასების გაცნობა
შეფასების რუბრიკების ბიბლიოთეკა
პროექტის შეფასების 5 სტრატეგია
რეფლექსია
ბლოგზე გააკეთეთ პოსტი სათაურით მეხუთე მოდულის რეფლექსია დაწერეთ ტექსტი
მიმდინარე მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით... 
დავალება
საქაღალდეში შეფასებები გადაიტანეთ პრეზენტაციის და ბუკლეტის შეფასების რუბრიკები

ნახეთ ვიდეოგაკვეთილი პრეზენტაციის ატვირთვა ბლოგზე
წაიკითხეთ მე-6 მოდული


მეშვიდე დღე    
დაწერეთ ტექსტი 
ნახეთ ვიდეოგაკვეთილი პორტფოლიოს ატვირთვა ბლოგზე

ბლოგზე კომენტარების გაცვლა
მეოთხე მოდულის გაცნობა


რეფლექსია

ბლოგზე გააკეთეთ პოსტი სათაურით მეოთხე მოდულის რეფლექსია

დაწერეთ ტექსტი

როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები სწავლის პროცესის ხელშეწყობისა და შეფასებისთვის?

შექმენით პრეზენტაცია საქაღალდეში მოსწავლის ნიმუში

პროექტების შეფასებაზე






პრეზენტაციის ატვირთვა ბლოგზე
ბლოგზე კომენტარები  (საკუთარი მონაცემების შეტანა ცრილში)
კომენტარების შპარგალკა

ბლოგზე გააკეთეთ პოსტი სათაურით მეექვსე მოდულის რეფლექსია


დავალება
დაასრულეთ და ატვირთეთ თქვენი პრეზენტაცია ბლოგზე 

მერვე დღე    

პროტფოლიოს გადახედვა, პორტფოლიოს დასრულება
თანამშრომელებთან გაზიარება
პორტფოლიოს ატვირთვა

ბლოგზე გააკეთეთ პოსტი სათაურით მეშვიდე მოდულის რეფლექსია

დაწერეთ ტექსტი 

დავალება მომზადეთ ბუკლეტი
დაასრულეთ და ატვირთეთ პორტფილიო

  მეცხრე დღე


პრეზენტაციების წარდგენა


ბლოგზე გააკეთეთ პოსტი სათაურით მერვე მოდულის რეფლექსია

დაწერეთ ტექსტი 









გისურვებთ წარმატებებს!

Comments

Popular posts from this blog

თხა და გიგო (ზღაპარი)

ტექნოლოგიების სახელმძღვანელოები პედაგოგებისთვის 2024

შემოდგომის რეგისტრაცია ინტელის ტრენინგებზე