-->

ინტელის და ეპლის ძმობას შავმა კატამ გადაუარა?


წელს 2020 წელია (და ამით ამ პოსტს სხვა წლებში რომ წიკითხავენ ყველაფერი იქნება ნათქვამი)

დღე — ვარესი: შავი პარასკევი. და კიდევ უფრო შავი სიახლე — 2020 წლის 17 ნოემბერს ეპლმა თავის მაკბუკ აირში თავისივე პროცესორი M1 გამოიყენა. მე მაკის დიდი ფანატი არ ვარ. (ჯობსი კია კუმირი, მაგრამ ეს სხვა საუბრის თემაა), ხოდა მთლად აზრზეც არ ვარ საბოლოოდ რა ხდება, ნუთუ ეფლის და მაკის მეგობრობა დასრულდა? ძალიან გამიტყდა, ეს აემდეს შემდეგ ინტელისთვის მიყენებული მეორე ძლიერი დარტყმა იქნება. ამერიკულ ბიზნესში მსგავსი სირთულეების მხოლოდ კონკურენციას ამძაფრებს და საბოლოო მომხრებლისთვის უკეთესი სერვისის შეთავაზებას უზრუნველყოფს, მაგრამ მე ქართული ჯიგრული ერთგულების ამბავში მაინც ჩემი პირველი სიყვარულის — ინტელის მოსიყვარულე მინდა დავრჩე. თუმცა სულაც არ ვარ წინააღმდეგი თუ ვაშლი უფრო გემრიელი იქნება.

დეტალები ამ ვიდეოში ნახეთ





0 კომენტარი :

გააკეთეთ კომენტარი

იყიდეთ ბითკოინი საკრედიტო ბარათით