-->

21-საუკუნის განათლება ტექნოლოგიების გამოყენების გარეშე შეუძლებელია



ძველი ინდური სიბრძნე
მითხარი და მე დავიწყებ, მაჩვენე და მე შევძლებ დამახსოვრებას, დამაინტერესეთ და მე გამოვიგონებ...



21-საუკუნის განათლება ტექნოლოგიების გამოყენების გარეშე შეუძლებელია. ეს ჩემი პოზიციაა, ხშირად მეუბნებით წიგნი სწავლების შეუცვლელი ინსტრუმენტია! უწიგნოდ დავიღუპებით. 

მოგყვებით, 
გისმენთ, 
მჯერა თქვენი.... 

სცადეთ ლექციით და წიგნით ამიხსნათ გასაღების მექანიზმის მუშაობის პრინციპი. შემდეგ კი შემაფასეთ ისე, როგორ მთელი ამ 12 წლის განმავლობაში მაფასებდით, ანუ 48 ფურცლიან რვეულში დამაწერინეთ, შინაარსი თუ რა გავიგე.... 

ახლა კი შეაფასეთ საკუთარი შრომა. როგორ ფიქრობთ, რა უნარი განმივითარდა? წერა? კითხვა? დამჭირდება კი მე ეს უნარი 21 საუკუნეში?...

ჰმ...

თუ დღეს თქვენ ვერ ახერხებთ ელემეტარული კარის გაღების მექნიზმი ამიხსნათ და გამაგებინოთ,  შეძლებთ კი, თქვენ, ჩემში განავითაროთ ის უნარები, რაც მე, 2030 წელს დამჭირდება?

დარწმუნებული ვარ, როცა სკოლას დავამთავრებ, ისეთი კარების გაღება მომიწევს, რომლებსაც გასაღები არც კი სჭირდება.... მიუხედავად ამისა მე თქვენ ამ ცარცის და დაფის ამარა წიგნთან დამტოვეთ მასწავლებელო და კარიც კი ვერ გაგვიღია 

დათოს რჩევაა, მოდით ერთად მოვარგოთ 21 საუკუნის კარს გასაღები



მსგავსი თემა


21-ე საუკუნის უნარჩვევები და წიგნი....

ჰარვარდის უნივერსიტეტის კურსი CS50 

რა აცვია მასწავლებელს


ოცნება ნაცრისფერფორმიან მოსწავლეებზე

1 კომენტარი :

უჰჰჰჰ, მაგარია!რა კარგადაა ნათქვამი!

გააკეთეთ კომენტარი

იყიდეთ ბითკოინი საკრედიტო ბარათით